Pokémonspel till Nintendo DS/3DS

Pokemon black and white 2?

2013-03-12 21:08 #0 av: vigge_

Hej, kommer det att bli ett nytt pokemonspel snart? Alltså till nintendo DS? Tänkte att det har gått ett tag utan nya pokemon spel...

Hälsningar Vilgot, SnöHjärtaFoppaHjärtaAlfHjärtaTim-TimHjärta

"And these are Rhosgobel rabbits, I´d like to see them try!" 

-The Hobbit

Anmäl
2013-03-12 21:21 #1 av: Mitchika

Hej! Glad

Nu i mars så släpps Pokémon Mystery Dungeon; Gates to Infinity i USA. Det går att importera, annars släpps det i Europa i maj. Glad

Men det är mer en slags spin-off på Pokémonserien. Nästa spel i stil med Pokémon Black 2/White 2 är Pokémon X och Pokémon Y, som släpps över hela världen i oktober i år! Skrattar

Väldigt lite är känt om spelen ännu, men flera Pokémon från generation 6 har avslöjats inklusive två legendarer. När mer information blir tillgänglig kommer vi uppdatera här på sajten! Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-03-13 00:14 #2 av: Druiden

Jag tror inte att det kommer några nya pokémon spel till Nintendo DS något mer. 

Dem behöver helt enkelt sälja för 3DS nu  :)  

Anmäl
2013-03-13 09:05 #3 av: Mitchika

#2 Ja, det glömde jag säga och det är en viktig detalj. Glad

Anmäl
2013-03-13 14:19 #4 av: [[AcsJulia]]

Längtar som tusan till premiär! Tummen upp Har höga förhoppningar eftersom det för första gången på ett par år har blivit en riktigt synlig förändring i grafik och spelsätt.

Anmäl
2013-03-13 14:26 #5 av: Mitchika

#4 Ja, samma här! Skrattar

Generation 6 är bara en härlig bonus i det här sammanhanget. Det kommer säkert bli jättekul! Skrattar

Anmäl
2013-03-13 16:20 #6 av: [[AcsJulia]]

#5 Håller verkligen med! Personligen är jag inte så jätteförtjust i den senaste generationen, men har höga förhoppningar kring kommande! Tummen upp

Anmäl