Allmänt om Pokémon

Min pokémon-blogg! :D

2013-04-08 19:13 #0 av: Hallonsmurfen

Jag har nu gjort en liten pokémon-blogg. Skrattar

Jag fick idén när jag kollade igenom alla mina fakemon. Jag tänkte att det vore kul att ha allt samlat på ett ställe, där jag också kan lägga till mer fakta och flera bilder på den. Så där kommer mestadels vara bilder på mina fakemon, men också bilder på andra pokémon, och annat om pokémon som jag tycker är intressant. Skrattar

Jag är inte helt nöjd med hur den ser ut, så det kommer förmodligen ändras med tiden. Just nu finns det tre inlägg uppe. Hoppas det blir bra. Glad

Pokémon Berry

Medarbetare på Pokémon iFokus

Anmäl
2013-04-08 19:18 #1 av: Mitchika

Kul idé med en Pokémonblogg! Skrattar

Jag planerar att starta något liknande i framtiden, men det är för tidigt nu. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-04-08 19:30 #2 av: Gerbilles

Va roligt Glad Gulligt namn på bloggen också! SkrattarTummen upp

mina teckningar // #nicerinternet

Anmäl
2013-04-08 19:33 #3 av: Hallonsmurfen

#1 Jag känner mig nästan lite bloggberoende... Skäms

#2 Tack, det tog långt tid att hitta ett namn som jag kunde leva med... och som inte redan var taget! Skrattar

Anmäl
2013-04-16 16:26 #4 av: Hallonsmurfen

Fördelen med att ha sina fakemon på en blogg är att man kan lägga till mer fakta, och fler bilder när man kommer på mer. Tummen upp

Anmäl
2013-04-16 17:34 #5 av: Mitchika

#4 Det är kanonbra! Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-04-30 17:44 #6 av: Hallonsmurfen

Jag har ändrat lite bilder, jag har målat om mina små Borichi's, min lilla Pipilonia och tagit ett nytt foto av Polca. Glad

Jag är fortfarande på jakt efter en ny bakgrund, säg gärna till om ni vet något bra man kan göra. Skrattar

Anmäl