Spelutmaningar

Utmaning Diamond

2013-04-11 09:27 #0 av: Rovfisk

Hihi, ni kommer att bli galen på mig snart. Har plockat fram ett diamond, ett som ingen hade gått längre än till tredje staden på. Hmm, vad gör man med detta då .....JO man recetar och startar en utmaning på det här också Skrattar

Jag kommer att döpa pokemonen, beroende på vilken pokemon det är och vad den heter odöpt.

Pokemonen får hålla i bär och items som kan hjälpa dem på vägen. Jag kommer även att ge dem tex. Protein, Calcium o.l som jag hittar för att de skall bli starkare.

Om-/ när en pokemon dör, släpps den inte fri, utan den läggs i en box som jag döper till "kryptan", det kommer att bli en av de sista boxarna. Jag kör utmaningen tills alla gym är tagna.

Jag skall nu kasta tärning om vilken starter hag skall ha med mig.

1-2 Turtwig

3-4 Chimchar

5-6 Piplup

Nu rullar tärningen och den slutar på en ..........3'a. Det blev en Chimchar .

Chimchar kommer att få namnet Blaze (om kille) och Shira (om tjej)

Då börjar jag.

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2013-04-11 10:02 #1 av: molam

Följer väl ;D

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2013-04-11 12:06 #2 av: Rovfisk

Nu kör jag 4 utmaningar parallellt. Har ändrat lite i "En resa genom white" Kolla den tråden om ni är nyfikna Skämtar

Anmäl
2013-04-11 18:38 #3 av: Mitchika

Följer här också... Lipar

Snart kommer jag "tvinga" dig att posta bilder på ditt team med deras namn under, så att man kan ha koll på vilka som är vilka i varje utmaning! XD SkrattarOskyldig

Det är jätterörigt att komma ihåg vilket team som hör hemma var, vad dom hette och vad dom var när det är många utmaningar. Men många utmaningar är kul också, så tummen upp från mig! Tummen upp

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-04-11 21:55 #4 av: Rovfisk

Får prata snällt med dotra, så hon gör bilder åt mig ;) Jag är jättedålig på fotodokumentation Skäms

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.