Pokémonanimen & filmerna

Favorit karaktär

2013-05-04 11:38 #0 av: Hallonsmurfen

Vilken är er favorit karaktär i animen? Glad Alltså genom alla säsonger. Min är nog Brock, jag tyckte han var bra. Skrattar

Medarbetare på Pokémon iFokus

Anmäl
2013-05-04 11:41 #1 av: Hallonsmurfen

Fast nu när jag tänker efter är jag väldigt förtjust i Jessie och James också. Skämtar

Medarbetare på Pokémon iFokus

Anmäl
2013-05-04 12:21 #2 av: Blue_Lugia

Ja Team Rocket är roliga med sina klumpiga misstag haha!

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2013-05-04 12:22 #3 av: Blue_Lugia

Annars är jag är jag nog en av dom få som tyckte om Dawn faktiskt. Oskyldig

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2013-05-04 15:06 #4 av: molam

Jag har alltid gillat May och Dawn, Iris är också bra så jag vet inte jag gillar ganska många i animen

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2013-05-04 20:00 #5 av: Mitchika

Lance. OskyldigSkrattar

Han har inte varit med jättemycket i animen, men han har alltid varit min favorit. Både i spelen och animen, när han sen dök upp. Skrattar

Speciellt under dom första säsongerna i Kanto och Johto. Då var han i stort sen den enda av "Elittränarna" som faktiskt gjorde något vettigt för att hjälpa till i världen. Han dök ju även upp och hjälpte till i Hoenn i animen, vid krisen med Groudon och Kyogre. Glad

Så, Lance är min favorit! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-05-06 17:11 #6 av: [[AcsJulia]]

Gary! Älskar hur kaxig han är och hur han är en perfekt animéversion av Blue! Gapskrattar Hjärta

Anmäl
2013-05-06 17:14 #7 av: Gerbilles

Har faktiskt ingen aning ... Gillar alla! Lipar

mina teckningar // #nicerinternet

Anmäl
2013-06-01 01:48 #8 av: Blue_Lugia

Är det nån mer som kommer i håg Tracey eller vad han hette??

Han var speciell, på sitt eget lilla vis.  Lite "dryg" ibland med sitt  eviga ritande. Skrattar

Anmäl
2013-06-01 01:50 #9 av: Mitchika

#8 Ååh, jag älskade Tracy! Skrattar

Han var så go' hela tiden, trots sitt ritande. Han, Marill, Venonat och Scyther var en så söt liten grupp. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-06-02 22:32 #10 av: tusstuss

Jag gillar orginal karaktärerna bäst, dem ny är lite skumma ibland, Mistey-Brock-Ash FOEVAH!

Anmäl
2013-06-03 01:06 #11 av: Blue_Lugia

#10 Har dock aldrig varit ett jättestort fan av Misty.

Men, hon är okej.Skrattar

Anmäl
2013-06-10 22:06 #12 av: jullisan

Mina är Ash,Dawn och May :)

Anmäl
2013-06-11 10:19 #13 av: Druiden

Jag gillar original trion med Ash, Misty och Brock

Fast favoriten av dem 3 är nog Brock då han är så mogen men ändå flippar ur lite ibland.  :) 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.