Annons:
Etikettmedlemmarnas-presentationer
Läst 2056 ggr
-Aida-
5/9/13, 7:01 PM

Ny medlem!

Hejhej!

Jag har kollat runt och läst en hel del här och bestämde mig för att bli medlem :)
Lite om mig då! Mitt namn är Emma, jag är 21 år och har spelat pokemon sen jag var runt 8 år, jag följde serien också på TV när jag var liten men när första säsongen avslutades såg jag inte på mer då jag blev besviken på att handlingen blev sämre.

På senare tid har jag lyckats samla på mig en hel del figurer och det var inte längesen jag började spela kort för första gången, måste säga att det var otroligt kul och beroende framkallande så jag får ta lite avstånd från det ibland :P

Här med mig har jag mina två bästa vänner! nämligen två chinchillor, de är de allra viktigaste för mig och jag gör vad som helst för dom! :)

Annons:
molam
5/9/13, 7:42 PM
#1

Välkommen hit måsta jag isf säga ^^ hoppas verkligen att du kommer att trivas. 😃

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Hallonsmurfen
5/9/13, 7:47 PM
#2

Välkommen! :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
5/9/13, 7:57 PM
#3

Varmt välkommen hit! 😃

Vad kul att du presenterade dig. Jag är Caroline, sajtvärden, och har hållit på med Pokémon sen jag var 10 år gammal. (Är 24 nu) 🙂

Jag spelar gärna Pokémonkortspelet också, men tråkigt nog så har jag inte många i min närhet som är intresserade av att spela. Tur att Pokémon TCG Online finns i alla fall, så man får spela lite ibland. Glad

Jag hoppas du kommer att trivas här! Skrattar

Har du frågor om någonting så är det bara att kontakta mig eller någon av medarbetarna. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
5/9/13, 8:15 PM
#4

vilket trevligt välkomnande! 🙂
Det finns inte många i min närhet heller som spelar pokemon kort, så jag spelar också på TCG Online men ibland så spelar jag med min syster och hennes sambo, dom har dock inte lika stort intresse som jag vilket blir lite tråkigt.

Mitchika
5/9/13, 8:24 PM
#5

#4 När jag var yngre brukade jag spela med min bror och vissa av mina kompisar. Det var liknande där. Jag kunde spela 7-8 matcher i rad, gärna mer. Dom tröttnade efter 2-3… 😃😇

TCG Online skulle vara roligare om jag hade fler kort annat än dom två starlekarna. Men jag ska inte klaga, det är kul att bara kunna spela. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
5/10/13, 1:22 AM
#6

#5 Man kan ju få fler kort genom att lösa in koder, fast dom korten får man  oftast bara genom dom nyaste boosterboxarna som tyvärr är rätt dyra…!😕

Annons:
LajvKrattan
5/10/13, 10:13 AM
#7

YAY! Ny medlem! Ny medlem! :D

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Gerbilles
5/10/13, 3:49 PM
#8

Välkommen! 😃

-Aida-
5/10/13, 10:33 PM
#9

tack allihopa! känner mig verkligen välkommen! 😃

[Blue_Lugia]
5/10/13, 11:41 PM
#10

#9  Välkommen från mig också ^^

molam
5/10/13, 11:43 PM
#11

I ett bra forum ska man känna sig välkommen! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: