Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 2173 ggr
[Blue_Lugia]
2013-05-31 13:25

Sandshrew skratt

Jag måste bara säga att jag är väldigt kluven till denna scen.

Tycker så himla synd om Pikachu som fastnade I AJ´s (vad det nu hette) som gör Sandhrew starkare.

Samtidigt tycker jag om Sandhrews söta lilla skratt varefter den rullar i hop sig som en boll. 🤔

Annons:
Mitchika
2013-05-31 13:29
#1

Haha, jag tycker att den scenen är bedårande! 😃

Det är inte alltid bra att vara för nyfiken, Pikachu. Något som jag verkligen tror att han lärde sig efter den här upplevelsen, men visst är det lite synd om honom. 🙂

Sandshrew är bara överlag bedårande i scenen! Jag hade gjort likadant, kan jag säga… 😇

Jag finner det mer tragiskt att Team Rocket inte kan se vilken av dom som är Pikachu och vilken som är Sandshrew när båda ligger ihoprullade… 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2013-05-31 15:43
#2

Den scenen är ju sjukt Charmig  både lilla Sandshrew och llilla Pikachu, det var denna scenen som fick mig att fastna för Sandshrew 😊

#1 Sjukt dumt av teeam rocket att dom inte såg skillnad på Pikachu och Sandshrew

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
2013-05-31 17:10
#3

den scenen är väldigt rolig tycker jag med, pikachu är så söt ihop rullad till en boll 😃

[Blue_Lugia]
2013-05-31 17:41
#4

#2 Jag tror dom skulle behöva glasögon faktiskt. 😉

[Blue_Lugia]
2013-06-01 01:45
#5

#1  Nja antagligen inte, om man kollar episoden efter (9 säsong 1)

Så var han ju väldigt nyfiken på killarnas  rullband…och ja… det gick ju som det gick..😃 😇

Mitchika
2013-06-01 01:48
#6

#5 Vissa måste lära sig den hårda vägen många gånger om… XD

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[Blue_Lugia]
2013-06-01 23:21
#7

#6 Haha aa men Pikachu är bara för charmig! Han blir nog "förlåten" eller hur man ska säga.

Upp till toppen
Annons: