Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 5622 ggr
OaakTree
2013-06-19 00:19

Eeveelutions

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eevee och alla dess eeveelutions! Det var mina absoluta favoriter i spelen! Tänkte skapa denna tråd så vi kan diskutera, visa bilder och komma på egna eeveelutions! Såg ju att många hade helhäftiga egna idéer på "Bildtråden!" Men ville ändå skapa denna tråd för diskussion och gärna dra in lite bilder!! :-D Kan börja med : Vilken är den bästa och varför? :-) Slänger även upp en bild jag själv gjort på min iPad! Hoppas ni gillar den :-)

Annons:
Mitchika
2013-06-19 01:41
#1

Vilken underbar Leafeon!!! 😃SkrattarSkrattarSkrattarKärKärKärKär

Älskar färgerna på den! Skrattar

Den bästa Eeveelution är utan tvekan Umbreon för mig. Kär

Förutom att det är en urläcker Dark-type med härlig färgkombination (svart och gul med röda ögon) så tycker jag att den både sticker ut och passar in som en Eeveelution. Skrattar

Sen att den utvecklas på natten (jag är en nattmänniska) och kan återhämta hälsa av månljus (Moonlight) ger den bara mer och mer plus hos mig. Kär

Det är den Eeveelution som jag fått starkast band med, även när jag spelat med fullt Eeveeteam. Samt att jag aldrig glömmer första gången jag spelade Pokémon Colosseum med Umbreon och Espeon som starters. Sen dess har det varit Umbreon och ingen annan! Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

OaakTree
2013-06-19 02:08
#2

#1 åh vilken härlig och bra beskrivning du fick till! Precis vad jag var ute efter!! Aah detta kommer jag ju inte lyckas med lika bra.. Haha. Trotts att det är en Leafeon på bilden så är min favorit: Flareon! Har alltid dragits mycket till eld-typer! En anledning kan vara att jag är Lejon som stjärntecken och då har man elementet Eld! Har alltid haft eld som starters osv. Så när jag såg eevee familjen för första gången blev jag helt såld på Flareon, letade eldstenar som en galning haha!! Sen hade jag även ett glittrigt Flareon-kort i min samling! Favoriten tsm med en glittrig Suicune!

Galaxy86
2013-06-19 08:11
#3

Vaporoen  jag tyckte om den för att den var en vattentyp och det gillar jag! =) Detta var den första som jag valde i pokemon yellow då var jag lycklig när jag fick träna en och jag har den kvar i lv 100  i dock silver <3. 😃

Om jag får välja en tvåa så eevee den är så liten och söt.:)

Pokemon hundar och konst

Zolah
2013-06-19 10:20
#4

…. >_>

<_<

Vaporeon!

varför? …. 

Det bara är så? xD 
tycker om utseendet väldigt mycket :3

Gerbilles
2013-06-19 10:34
#5

Har väldigt svårt att välja en favorit, men om jag måste så är det Glaceon. Har tyckt om den lite extra efter att ha sett den i animen .. :3

Fast Umbreon och Leafeon kommer tätt efter! 😃

Gerbilles
2013-06-19 11:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Kom ju på att jag glömt visa den här teckningen som jag blev klar med igår och den passar ju bra in i tråden. 👍

Tog så sjukt långt tid att göra men nu är jag äntligen klar! 😃😃

Annons:
OaakTree
2013-06-19 11:21
#7

#6 Herregud vilken underbar bild! Du är superduktig!! :-D Gillar hur den nya står i mitten med dem på sidan lite vända åt den! Man ser att den sticker ut lite i bilden ! :-)

Hallonsmurfen
2013-06-19 11:35
#8

#6 Jag har redan sagt vad jag tycker om den, men jag säger det igen. 😉 Jag älskar den!! 🤤😍

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2013-06-19 15:17
#9

#2 Jag dras mer till elektriska typer och eld-typer i vanliga fall, men när det gäller Umbreon så finns det ingen tvekan. Allt med den tilltalar mig, från dess koppling till natten och månen till dess läckra röst i animen! 😃

#6 Men alltså…. KärKärKärKär

Jösses, vilken bild!!! 😃SkrattarSkrattarKärKärKärKär

Jag fattar inte hur du lyckas, särskilt inte med färgerna!!! SkrattarSkrattarSkrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Druiden
2013-06-19 16:00
#10

Vilken sötnos till Leafeon :D

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Gerbilles
2013-06-19 16:43
#11

#7 Åh tack så mycket! 😃 😃

Förresten vilken app har du ritat  Leafeon i, det blev verkligen sjukt fint! 😃

#8 Haha ja och tack igen! 😃😃😉

#9 Tacktack! 😃😃😃

Färgerna får jag tacka mina promarkers, skulle absolut inte blivit lika bra utan dom! 👍

OaakTree
2013-06-19 21:02
#12

#11 Leafeon är i Sketchbook PRO :)

Emmieline
2013-07-03 20:58
#13

har det kommit flera Eevee elutions=O

Annons:
Mitchika
2013-07-03 21:13
#14

#13 Åh, det har kommit flera stycken. 🙂

Förutom dom tre första, (Vaporeon, Jolteon och Flareon) från första generationen så tillkom Umbreon (Dark-type) och Espeon (Psychic-type) i andra generationen. 

Efter dom så kom Leafeon (Grass-type) och Glaceon (Ice-type) i generation fyra. 🙂

Nyaste typen är Sylveon (Fairy-type) som kom med generation 6 som är på väg att släppas. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Emmieline
2013-07-03 21:14
#15

Sett alla utom Sylveon

molam
2013-07-04 13:41
#16

Min favorit är faktiskt Espeon!

Visst hon har inte så mycket attack, men hon har desto mer defense sen älskar jag färgen som Espeon har! Samt den lilla stenen mitt i pannan. Och Espeon som är så Ljust Lila då tycker jag att det är jätte fint med den där knallröda Stenen mitt i pannan sticker liksom ut lite.

Och den allra största anledningen att jag gillar henne är för att hon är Psychic Type och Psychic har alltid vart min Favorit näst efter normal ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: