Kreativa hörnan

Äntligen kan jag visa...

2013-08-08 16:41 #0 av: Mitchika

... den helt fantastiska 3D-origamifiguren som cassie94 har gjort åt mig på beställning. Skrattar

Tanken var att det skulle vara en present åt en av mina närmsta och viktigaste vänner i "real life" och nu är hon på väg över hit och kan inte komma in på forumet och se den av misstag. Äntligen kan den vackra lilla figuren avslöjas med den "fina" lila rosetten som jag tvingar den bära för att se extra fin ut för sin nya ägare. SkrattarKär

Här är Shiny Rayquaza av cassie94! 
(Med gräslig rosett gjord av mig) 

Jag ska försöka ta flera, bättre bilder men jag är världens sämsta fotograf och har absolut noll intresse av att bättra mig på den punkten. Oskyldig

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-08-08 17:11 #1 av: Hallonsmurfen

Gud vad snygg! Kär Den var ju helt fantastisk, hur kan du göra såna underbara rosetter? Kär Haha, nej, men figuren är helt otrolig!! Skrattar

Medarbetare på Pokémon iFokus

Anmäl
2013-08-08 19:18 #2 av: Gerbilles

Håller med hallonsmurfen, rosetten var helt fantastisk fin, den tar ju all uppmärksamhet från figuren! Förskräckt

Nemen, Rayquaza är helt otroligt fin, önskar jag var din vän som skulle få den. SkämtarKär

Cassie94 du är verkligen superduktig! Skrattar

mina teckningar // #nicerinternet

Anmäl
2013-08-08 22:48 #3 av: -Aida-

riktigt snygg den blev nu blev man ju avundsjuk på din talang Kär

Anmäl
2013-08-16 11:32 #4 av: [cassie94]

#2 Tack så mycket 

Har ni missat så kan man se allt jag gör här www.tredorigami.blogg.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.