Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 992 ggr
Ellociraptor
2013-09-11 10:45

Shiny Sinnoh-legendaries?

Jag såg ingen tråd om det här, men uppenbarligen har Nintendo ett event nu där man kan få Dialga, Palkia och Giratina som shiny hos Gamestop och Toys'R'Us.

Har någon utnyttjat det? Är det bara att gå dit och fråga eller? För jag har fått eventpokémon förut, men då har jag behövt förhandsboka spel liksom.

Tror det finns Gamestop i min galleria, kanske värt att åka förbi och fråga om ingen här svarar snabbt. :P

http://www.nintendo.se/arkivet/2013/130822_shiny-pokemon?view=Standard

Där står det om det! Sista dagen för Dialga är imorgon, så vill ju gärna ha den… :P

Annons:
Linda3046
2013-09-11 12:32
#1

Jag laddade ner det igår. Var bara att gå dit och fråga. :) Dom i affären frågade om jag hade bokat XY men vet inte om det var för att det var något krav eller inte, jag svarade bara ja eftersom jag ju har förhandsbokat det, bara inte hos dom ;)

Ellociraptor
2013-09-11 15:56
#2

Ja, jag var där och fick dem! Både till Black, och till White 2! :D Han i butiken var rätt stressad så han gjorde bara något bakom disken och sa "du kan ladda ner nu". Så var inga krav på förhandsbokning eller någonting.

Fett bra. :D

*~HamsterHamster~*
2013-09-11 18:19
#3

Jag kan inte utnyttja detta :( jag bor sjukt långt borta :,( Jag vill ha dom!!!! jag dör :o… Och troligen kommer ingen vilja byta eller så :(

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

-Aida-
2013-09-12 11:16
#4

Jag har dom inte, jag var isåfall tvungen att förhandsboka vilket jag inte alls vill göra hos dom, sen har jag inte ens bestämt mig än om vad jag ska förhandsboka, vill så gjärna ha konsollen men också båda spelen

Ellociraptor
2013-09-12 17:03
#5

#3 Åh, vad tråkigt. :/ Men det kanske finns någon som vill byta, man vet aldrig. En del klonar ju också. :P

#4 Va!? Det var ju oerhört drygt. :S

Upp till toppen
Annons: