Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1600 ggr
Druiden
10/14/13, 10:53 PM

SURPRISE!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag drog ut till gräset och tänkte levla min lilla Fennekin och BOM!  

Så dök denna lilla pärlan upp helt oväntat :D

Blev helt till mig! 

Men den känslan försvann fort när den drog lika fort som den dök upp hahaha

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Annons:
Mitchika
10/15/13, 12:46 AM
#1

Wow, Moltres…! 😍

Vilken fantastisk överraskning, även om den flög iväg sen! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galaxy86
10/15/13, 8:34 AM
#2

wow åh va roligt! undrar vilken jag får? :P

Pokemon hundar och konst

Druiden
10/15/13, 11:09 AM
#3

#1 Jaa :D Min allra första roaming Legendary! (I X&Y)

#2
_Articuno if you picked Chespin, Zapdos if you picked Fennekin and Moltres if you picked Froakie   
_
Enligt Serebii :)

Medarbetare på Pokémon Ifokus

-Aida-
10/15/13, 11:53 AM
#4

Jaha då får man inte alla tre då utan bara en, då får jag också moltres då, zapdos som är min favorit av dom fåglarna.

Draken
10/15/13, 5:17 PM
#5

😮 Då kommer jag att få Articuno Yeejjj 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
10/15/13, 6:10 PM
#6

WOOHOO! Zapdos för mig! Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Galaxy86
10/16/13, 11:12 AM
#7

Vad bra då får jag en articuno i y :D❤️

Pokemon hundar och konst

leagm
12/14/13, 1:30 PM
#8

Vet ni hur man fångar de?

[Marowak17]
12/14/13, 1:42 PM
#9

Du kan spåra den med din pokedex(om du har sett den) för att se vart den är för tillfället. Flyg inte dit, då byter den plats. Gå, cykla eller surfa. När du sedan mött den över ett dussin gånger så kommer den till slut att bege sig till Sea Spirits lsland, där den kommer kunna fångas.

Innan du går in där, spara, för du kommer möta den så snart du går in.

Det finns knep för att enklare jaga dem, så lyckas du inte får du säga till. Har du spelat de tidigare spelen, Platinum/Heartgold/Soulsilver och försökt fånga fåglarna eller Entei och Raikou vet du sannolikt om dessa knep. Om du nu inte är en väldigt tålmodig människa :p

Lycka till!

leagm
12/14/13, 1:57 PM
#10

Det är ganska lätt.

Först och främst måste du klara ligan. När du gjort det och går i gräset för första gången så kmr antingen Articuno, Zapdos eller Moltres(beroende på vilken starter du valt)dyka upp men fly på en gång(det är meningen)

Du kan inte jaga den för den kmr bara att flyta på sig då,  gå istället till gränsen av Route 15 och 16. Gå några gånger emellan och titta sedan pokédexen på antingen Articuno, Zapdos eller Moltres(vilken du nu har hittat)

När den kmr fram i Route 15 Går du och jagar, UTAN REPEL, i det första gräset som kmr fram. Däremot om den kmr fram i Route 16 så får du inte gå i det super långa gräset för då kmr den inte, utan du måste gå i de gula blommorna nedanför trappan, i vilken plätt som helst.

När du träffat pokémonen kmr den att fly och flytta på sig till något random ställe men när du träffat den ca 10-15 gånger så kmr den att flytta sig till Sea Spirit´s Den och där kmr den att stanna tills du kmr dit in.

Du kmr dit genom att åka till Coumarine City, ta tåget ner till de andra dellen av staden, sen går du ut ur staden och ner för den lilla trppan.

Sen är det bara att åka ut i havet mot gråttan+det finns en liten sand plätt där man får Ampharosite av en gammal gubbe.

Spara utan för grottan och ta med 30 Dusk balls och 30 Timer balls. Dens levell kmr att vara på 70. Om du misslyckas och startar om kmr inte statsen ha ändrats på den och inte heller abilityn.

När du kmr in hör du någon ting som flyger ovanför dig och när du går in  mitten av grottan…BANG så dyker den upp och du kan fånga den.

Lycka till och hoppas att du fick den du vill ha😃

leagm
12/14/13, 1:59 PM
#11

Oj du skrev också😞

Förlåt att ska slössade din tid.

hehe

leagm
12/14/13, 2:03 PM
#12

Föresten om någon vill ha en pichu, skarmory eller Spiritomb så har jag några😃

Säg bara till.

Upp till toppen
Annons: