Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1096 ggr
Draken
10/25/13, 3:51 PM

Hur kommer man förbi punksnybben i lost Hotell ?

Är det någon som vet hur man kommer förbi punkaren i Lost Hotell, han som inte tycker jag är "cool nog" att möta hans boss ?

Jag har försökt på alla sätt och vis, jag har provat massa olika outfits, men ingenting tycks duga 😭 jag skulle vilja komma förbi honom för att se vad som finns bakanför ….😓

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
[Blue_Lugia]
10/25/13, 4:38 PM
#1

Hmm…. inget jag känner till tyvärr….🤔

[Akiraka]
10/25/13, 4:39 PM
#2

Allt jag vet är att lost hotel har mer än en ingång. Har hittat en på route 16

Draken
10/25/13, 5:58 PM
#3

Jag har hittat två. En på route 16 och en på route , om det var 17 eller 18. På ena ingången hittar man punksnubben inte alls och på den andra kommer man inte förbi 😕

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/25/13, 6:18 PM
#4

De undrar jag också faktiskt, blev lite ledsen att man inte var cool nog 🤔 jag trodde först att man va tvungen att ha liknande klädstil…

Zolah
10/25/13, 7:01 PM
#5

kolla på era kläder och ta sådant som är coolt, jag gissar på att det är det iafl. det är som en tjej som söker en annan tjej som är söt, så får man en klänning om man har klätt sig gulligt

Draken
10/25/13, 10:14 PM
#6

#4  Det var det jag trodde också, men så var det tydligen inte
😕

#5 Jag har tagit det som var närmast deras klädstil, det funkade inte, men man kanske skall klä sig exact likadant som dem ….Skall se om jag hittar någon sån outfit. Har ingen sån just nu iaf.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Ellociraptor
10/25/13, 10:34 PM
#7

Jag är inte säker, men jag tror man måste ha lärt sig alla skate-trick från olika typer i Lumiose. Jag kom förbi på första försöket och jag har inte liknande kläder eller så.

Gerbilles
10/26/13, 11:55 AM
#8

Jag fick träffa bossen på direkten. Tror inte man behöver klä sig som dom för att få komma förbi, för det gjorde i alla fall inte jag… 😛

Draken
10/26/13, 3:53 PM
#9

Jag har nog inte lärt mig skatetricken alls 😞

Agnes99 : Har du lärt dig alla skate trick ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Gerbilles
10/26/13, 5:02 PM
#10

#9 Vet inte, har ingen aning om hur många det finns… 😞

Men ja, det finns nog en chans för att jag har det. Så det kan säkert vara det som gör ifall man är cool nog. 🙂

Draken
10/26/13, 6:58 PM
#11

Men var får man då lära sig skattricken i Lumiose city, jag tror astt det väl är den enda staden jag inte har utforskat i någon större utsträckning 😞

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: