Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 2484 ggr
Mitchika
2013-11-01 20:36

Presentera era favoritPokémon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte vi kunde göra en tråd där vi kan presentera våra favoritPokémon från Pokémonspelen. 😃

Det kan vara från vilket Pokémonspel som helst och ni kan presentera dom hur ni vill. Genom text, en bild eller ett foto/screenshot från spelet! Jag är säkert långt ifrån den enda som fäster mig väldigt mycket vid olika Pokémon i spelet, så en sån här tråd tror jag kan bli kul! 🙂

Det är ju inget fel med att vilja visa upp sina favoriter lite och berätta om dom, eller hur? Så posta på om era favoriter i spelet! Skrattar

En av mina storfavoriter i mitt spel just nu är min Umbreon, Lorkhan. Bortsett från att han är en Umbreon, min favoritEeveelution, så krävde han en del jobb att få fram och en hel del träning men det var värt det! 😍

Jag tänkte presentera Lorkhan med en bild jag ritade idag efter en WiFi-strid där jag fick testa honom i strid mot en Yveltal i samma nivå. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
DaniPoo
2013-11-01 20:59
#1

Snorlax är min favvo pokemon!
När jag va liten trodde jag han hette Snor-Lax så det va lite kul :)
Sen är han ju lite som mig, älskar att äta och sova så jag kan verkligen relatera till ett liv som en Snor-Lax.. Snorlax* ;)

[Blue_Lugia]
2013-11-01 23:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ok, jag fortsätter med X & Y och Yveltal! 😃

Jag har hur många favoriter som helst, så den här är bara en av dom…😇

Jag gillar den för sitt unika och lite "creepiga" utseende.  Det ligger något mäktigt över den när den flyger i spelet.

[Blue_Lugia]
2013-11-01 23:22
#3

#1  Haha det trodde jag också! 😃

Draken
2013-11-02 10:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har börjat om mitt spel, och hittat en helt klar favorit. (Jag har många men den här är helt över förväntan)

Både Molam och min son som spelar tycker den är "suger" som de sa, men jag tycker den är en av de starkaste jag har gått med hittils  🙂

Jag kläckte själv fram Chizandra ur ett ägg, så jag har haft den sedan Lv. 1 och hon hade Dragon pulse, Body slam, Muddy water och charm när hon kläcktes

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Gerbilles
2013-11-02 18:14
#5

#4 Gillar också Goomy och när den utvecklas till Goodra är den ju väldigt stark, eller det tycker i alla fall jag! Goodra är ju dessutom en jättesöt och kramgo liten drake. 😃

[Blue_Lugia]
2013-11-03 05:06
#6

En aning slemmig bara! 😉

Annons:
Draken
2013-11-03 11:27
#7

Jag ser fram emot att den blir fullt utvecklad. Tycker den är riktigt stark redan nu, när den bara är på lv. 32, hur stark blir den inte då när den är fullt utvecklad 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: