Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1455 ggr
[Marowak17]
11/2/13, 4:11 PM

Friend safari

Hej!

Blev precis medlem här för att jag har en fråga till alla de som köpt de nya Pokemon X/Y spelen.

Jag har absolut inga som helst vänner som spelar Pokemon, att vara 23 årig väktare är uppenbarligen fel målgrupp för Nintendo. Jag söker vänner att lägga till på mitt 3DS och Pokemon X för att kunna utnyttja funktionen Friend Safari som endast fungerar om man har ett gäng vänner tillagda. Är det fler som behöver detta eller önskar hjälpa mig så hör gärna av er.

Anledningen till att frågar är att jag behöver de Pokemon som finns där, då de har minst 3 st perfekta IV,s (vet ni inte vad det är så fråga) och det är väsentligt när jag föder upp "perfekta" Pokemon som kan användas till tävlingar med erfarna spelare så som mig själv( ska jag skryta lite mer). Erhm..tack på förhand!

Annons:
Mitchika
11/2/13, 4:18 PM
#1

Varmt välkommen hit till sajten! 😃

Vi har en tråd där vi lägger upp våra Friend Codes, så vi kan registrera varandra och ta hjälp av varandra: 

http://pokemon.ifokus.se/discussions/511ff886d4ebea7545022994-friend-code-traden?discussions-2

Så har vi ytterligare en tråd för att meddela vilka man har lagt till, så att dom kan lägga till en i retur: 

http://pokemon.ifokus.se/discussions/526a15bece12c42be200080f-addade-pa-friendcode?discussions-2

Så det är bara att posta din Friend Code i tråden så kommer jag i alla fall att lägga till den. Jag har varit lite seg på att lägga till nya Friend Codes på sistone, men jag ska ta tag i det. Min Friend Code finns redan där. Sen kan du skriva i "Addade på Friend Code"-tråden vilka du har lagt till så att dom kan lägga till dig i retur. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Marowak17]
11/2/13, 4:23 PM
#2

Åh vad snabbt svarat och man får tacka och bocka för hjälpen!

Jag tar tag i det på en gång! :D

[Marowak17]
11/2/13, 4:28 PM
#3

Btw, min FC 2062-9454-6871

Mitchika
11/2/13, 4:39 PM
#4

#3 Jag har lagt till dig! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
11/3/13, 11:31 AM
#5

Jag har också lagt till dig, min friendcode finns i friendcodetråden (Maddog)

Jättevälkommen till vårat liolla pokemonsamhälle här i cyberrymden. åldrarna är mycket blandade här inne ;)

Själv är jag en 41 årig undersköterska, som gärna spelar med två utav barnen som också har X och Y 👍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Marowak17]
11/3/13, 12:04 PM
#6

#5 Ciklidtok  Man tackar så mycket! Jag här känt mig mycket väl mottagen och välkomnad sedan jag blev medlem igår, alla är toktrevliga. Och ja uppenbarligen var min uppfattning och att jag med mitt yrke och ålder var en outcast som spelade Pokemon… men men tänk så fel man kan ha. Jag har lagt till dig också men råkade döpa dig till Ciklidtok av ren ovana då jag aldrig använt mig utav funktionen förut, men det spelar väl ingen större roll antar jag? Jag försökte ändra namnet utan att lyckas. Tack igen!

Annons:
-Aida-
11/3/13, 12:55 PM
#7

Du är inte ensam om att vara ett äldre pokemon fan, jag själv är 22 år Glad Det känns bra med ett sånt här forum vi alla kan samlas på och spela tillsammans 😃

Mitchika
11/3/13, 1:11 PM
#8

#6 Jag är 24 år gammal, så det finns gott om lite äldre Pokémon fans här på sajten! 🙂

Självklart så är alla välkomna här oavsett hur gammal man är och det är helt valfritt att berätta om sin ålder. 🙂

#7 Vad roligt att höra och jag håller med dig fullt ut! 😃

Det är så mysigt att komma hit till sajten och både posta och läsa om Pokémonrelaterade saker, oavsett om det gäller spelen, animen, korten eller vad man nu än kommer på. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Marowak17]
11/3/13, 1:28 PM
#9

Kunde inte säga det bättre än ni ovan! :D

Upp till toppen
Annons: