Annons:
Etikettkreativa-hörnan
Läst 1409 ggr
[Noxblood]1
2013-12-05 19:27

(x) Pikachu

Sorry men det är såhär det går när jag känner mig lessen samtidigt jag kollar på pokemon… 

Bilden borttagen av sajtvärden, då den var opassande och kunde tolkas som provocerande. 

Annons:
Mitchika
2013-12-05 19:41
#1

Jag plockade bort bilden i ditt inlägg av anledning som jag skrev i inlägget. Vi har ingen (X)-regel på sajten, men en sektion för otrevligare saker om Pokémon (allt från Creepypasta till den formen av bilder som du postade) är under uppbyggnad. 🙂

Där och endast där kommer det att vara tillåtet att posta sådana bilder, så att man kan välja om man vill ta del av det eller inte. På så sätt slipper dom som inte vill se sådant behöva se det av misstag.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LajvKrattan
2013-12-05 19:45
#2

Pssst! Vad var det för något?🤐

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

[Noxblood]1
2013-12-05 21:36
#3

Ah, ok.. Jag trodde det var samma markeringsregler på hela sidan… Aja… Får rita något roligare till nästa gång då ;P

#2

Det var en hängd pikachu…

LajvKrattan
2013-12-05 22:31
#4

#3 😮😮😮😢😢

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

tusstuss
2013-12-05 22:32
#5

#3 *Barndom förstörd*

Portal Is Love, Portal Is Life.

LajvKrattan
2013-12-05 22:38
#6

# 5 

☻/   This is BobJesus Christ. He is here
/▌    to resurrect Pikachu! 
/\

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
Upp till toppen
Annons: