Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1142 ggr
iPkmn
12/23/13, 11:35 AM

Vet någon nåt' bra sätt?

Vet någon något bra sätt att lvl:a Pokemon i level 50 till 60?

Min Pumpish/Gourgeist tar förevigt att träna en level!

Någon som vet ett sätt? :)

Annons:
molam
12/23/13, 12:03 PM
#1

Håller den i Lucky egg? Jag brukar ha den på sega pokemon och sen tar jag liga om och om igen om jag vill ha upp dom

Sen kanske du kan starta Exp-Share då får ju iof alla pokemon exp, men på så vis går dom ju också upp snabbare ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
12/23/13, 12:29 PM
#2

Du kan också använda exp o-powers så får dom lite mer exp och alla utländska pokemon har en exp bonus, dom lvlar snabbare än pokemon från ditt spel.

[Marowak17]
12/23/13, 2:09 PM
#3

När du lekt med din pokemon så att den har två hjärtan så får den mer Exp. vid varje lvl-up :) Det i kombination med de andras förslag kommer att ge den mycket Exp. snabbt :)

Linda3046
12/23/13, 7:10 PM
#4

Du kan också använda EXP O-power. Själv levlar jag mina pokémon i Battle Chateu, men det är bäst när man kommit upp i rank. Gymledarna och Audino-tränarna ger mycket EXP :) Ser alltid till att levla många pokémon åt gången också.

DaniPoo
12/23/13, 7:46 PM
#5

som folk säger :)
1: Exp O-Power
2: Lucky Egg
3: Pokemon Amie bonusen
4: Battle Chateau med writ of challenge & Pokemon League

Har massor av Lvl 100 pokemon

iPkmn
12/24/13, 7:15 PM
#6

Aaa lucky egg…Glömde bort att den fanns! 🙂

Men tack för alla bra svar!😂

Annons:
-Aida-
1/4/14, 2:50 PM
#7

Upptäckte nyss av misstag att man kan klappa sin pokemon efter strid, då får den exp boost. När motståndaren lagt sig på marken och blir tillbaka skickad i sin boll, dra med pek pennan på touch screenen fram och tillbaka.

Upp till toppen
Annons: