Annons:
Etikettövrigt
Läst 924 ggr
[Marowak17]
2014-01-29 22:17

Info och Påminelse

Hej alla tränare!

Hoppas att allt går bra med träningen och teambyggandet inför turneringen, själv är jag supertaggad :D

Det har funnits en viss oro om att man inte skall hinna klart med sitt team eller inte kunna delta för att matcherna spelas på en dag då man inte kan.

Jag kan inte avslöja för mycket just nu p.g.a vissa omständigheter, men för att lugna de som är oroliga kan jag komma med följande info:

  • **Det är gott om tid kvar tills turneringen börjar och era team skall vara klara.
    **
  • Det kommer inte komma som en överraskning när det är dags för er att skicka in teamen till Mitchika för att offentliggöra dem.
  • Tävlingen kommer pågå mer än en dag, så oroa er inte.
  • Ni får skicka in era team till Mitchika så fort ni anser att ni är klara med dem, tre dagar innan tävlingen startar skall alla team vara inskickade och får därefter inte ändras.

Jag är ledsen att jag inte kan komma med mer info i nuläget, men det kommer alldeles snart.

Jag är så glad att se tävlingen får det bubbla här och där på forumet, det byts som aldrig förut, diskuteras och teststrids, så kul!

Ser verkligen fram mot tuffa utmaningar och att lära känna er alla bättre!

Som vanligt, har ni frågor så är det bara att köra på :)

Jag hjälper gärna till med teamfrågor när det gäller dubbelstrider och mekaniker bakom dem, för dem som inte är så vana med det formatet. Ett exempel skulle kunna vara att vissa moves blir svagare i dubbelstrider, och jag hjälper gärna till med damage calculations och EV-spreads.

Hur som helst så önskar jag er ett STORT lycka till!

Annons:
LajvKrattan
2014-01-29 22:22
#1

Muahahahaha! Om det finns tid kvar kan jag börja experimentera med fler set-ups och smarta kombos!😈

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

[Marowak17]
2014-01-29 22:23
#2

Det finns tid kvar så det är bara att sätta igång med onda planer ;)

leagm
2014-01-30 12:47
#3

Kommer vi att köra i dubbel battle?

Mitchika
2014-01-30 12:58
#4

#3 Ja, det står i artikeln om vinterturneringen, andra punkten under reglerna för turneringen. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: