Annons:
Etikettoff-topic
Läst 890 ggr
Mitchika
2014-02-14 06:01

Glad Alla Hjärtans Dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi på Pokémon iFokus önskar er alla en underbar dag, oavsett om ni firar Alla Hjärtans Dag eller inte! 🌺❤️

Har ni några planer för idag? 🙂

Själv kommer jag spendera dagen ihop med djuren, äta en god middag och tacka vad för krafter som än finns ute i universum som gav mig två så underbara föräldrar, en helt fantastisk syster/bästa vän och en fyrbent själsfrände som har lyst upp varje dag för mig i åtta års tid. 

Om jag så satte mig ner och skrev 1000 sidor om dagen i 1000 års tid så skulle det ändå inte vara tillräckligt för att beskriva hur mycket jag älskar dom alla och hur tacksam jag är för allt dom har gjort och fortsätter att göra för mig genom åren. 🌺

Kom ihåg att aldrig ta något eller någon för givet och glöm inte att visa uppskattning till dom ni håller av. ❤️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Hallonsmurfen
2014-02-14 06:39
#1

Glad alla hjärtans dag alla! 😃🌺 Vilken jättefin bild Mitchika! 🤗

Själv ska jag inte fira speciellt tror jag… Lite choklad kanske. 😎

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2014-02-14 06:44
#2

#1 Tack så mycket! 😃🤗

Åh, choklad… det borde jag stanna förbi affären och köpa idag. Var länge sen jag åt något med choklad och det passar nog bra idag. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2014-02-14 08:46
#3

Glad alla hjärtans dag härifrån med! 😂

Jag TROR inte jag ska hitta på nåt heller

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
2014-02-14 11:12
#4

Glad alla hjärtans dag till er alla 🌺

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Gerbilles
2014-02-14 17:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Glad alla hjärtans dag! ❤️🌺 
Och vilken underbar bild, superfin! 😃

Själv har jag bara moffat i mig en massa choklad och det har jag tänkte fortsätta göra. 🙂 Har ju myst med mina små hårbollar också såklart!

LajvKrattan
2014-02-14 17:29
#6

Glädje och kärlek åt alla!❤️

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
leagm
2014-02-14 19:59
#7

Jag vill tacka för att jag fick livet att bli en normbrytande tjej som klär sig i vad hon tycker om och som gör det hon älskar och inte tar skit från andra och står upp för sina vänner.

Jag vill också tacka för att jag växte upp med en underbar mamma och pappa, en syster, en katt och att jag växte upp med en bror varannan vecka och sedan efter ett par år få två nya katter.

Hoppas att ni alla kommer att ha en riktigt skön kväll med er familj, älskare, bästa vän eller med era djurvänner.

Det ända jag önskar er alla är en

                          ❤️GLAD ALLA HJÄRTANS DAG❤️

Linda3046
2014-02-14 21:11
#8

Nej, jag gör inget speciellt idag. Detta Alla hjärtans dag kort kommer från Pokémons officiella facebook-sida. Tycker det är ganska roligt xD

Länk till bilden här

molam
2014-02-14 21:13
#9

Hoppades att inget skulle hända idag så jag kunde fira alla hjärtans dag med djuren och familjen. Men nu för ett tag sen ringde en kompis och han ville att jag skulle hänga med han och hans kompis ut, så det var den friden det x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Akiraka]
2014-02-15 13:49
#10

Glad alla hjärtans dag på er alla även om lite sent just kommit hem från Tallin.

Upp till toppen
Annons: