Annons:
Etikettövrigt
Läst 853 ggr
Splitter
3/27/14, 7:29 PM

Byta från black till X

Jag undrar om det går att byta eller föra över pokemons ifrån mitt black till mitt X? Jag har två ds-konsoler, ett 3D och ett "vanligt". Jag har inte internet på något av mina ds, och jag vet inte hur man ska fixa det. Skulle någon kunna vara snäll att förklara hur man skaffar internet? Och förklara hur man byter mellan black och X, ifall det går :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Annons:
[Blue_Lugia]
3/27/14, 8:03 PM
#1

Du går in på System settings på 3DS och trycker på internet settings. Tryck på Connection settings och därefter New Connection. Tryck på manual stetup och har du trådlöst kan du trycka på Search for Accesd point. Kan du namnet på din trådlösa anslutning skriver du bara in lösenordet till den. Vet att det låter krångligt, och jag kan bara säga utifrån hur jag gjorde. Be någon om hjälp om du kan eftersom jag är inte världens bästa på att förklara. ;) Vad gäller överföring kan man ladda ner Poketransporter i samband med att man laddar net Pokemonbank från Nintendo eshop. Med Poketransporter kan du föra över pokemon från ditt Black till X och Y. :)

Upp till toppen
Annons: