Övrigt

Vårturnering ...Blir det av ??

2014-05-06 09:38 #0 av: Rovfisk

Funderar om det blir av m,ed någon vårturnering ? Har inte hört/sett något mer om detta.

Det vore synd om det rinner ut i sanden, särskillt nu eftersom jag har lärt mig IV'breedingen riktigt. Har jobbat på ett team med IV´breeding och nu när teamet är klart, har jag 3 med 5 perfekta och 3 med 6 perfekta IV's, varav en shiny Skrattar

Kvarstår nu är supertrainingen och levlandet Tummen upp

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2014-05-06 09:51 #1 av: molam

Skulle jag också vilja veta för isf ska jag fixa ett nytt team

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2014-05-06 12:49 #2 av: *~HamsterHamster~*

Skulle också fixa nytt :) hoppas det kommer en iaf x)

Anmäl
2014-05-06 13:35 #3 av: Mitchika

Jag har inte glömt och eventuellt blir det framflyttat till en sommarturnering istället. Detta på grund av att jag fortfarande håller på att anpassa mig efter pollen i luften (förbaskade pollenallergi) så jag är ganska mycket av en zombie på dagarna. Dessutom är jag mitt uppe i den jobbigaste delen av min flytt till den nya lägenheten! Glad

Hälften av mina prylar finns i min gamla lägenhet tillsammans med mig, hälften står i nya lägenheten. Om ganska exakt två veckor ska jag vara helt på plats i nya lägenheten med Internet, dator, el och hela rubbet som behövs, om allt går som planerat. Då kan jag dra igång lite mer på allvar igen och även fixa så att vårturneringen blir en sommarturnering och kommer igång. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2014-05-06 13:58 #4 av: molam

Låter bra! Pollen allergi är ett helvete, har samma problem själv ligger mest och sove rpå dagarna även fast jag VERKLIGEN skulle behöva ut med hunden och få in mer Grundlydnad och även fixa lite agility. Men är man en zombie så är det svårt xD Men så bra att det blir ännu en turnering iaf! ^^

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2014-05-06 21:55 #5 av: Blue_Lugia

Men fy att ni blir så dåliga av er allergi??!!Förskräckt

Kan nog skatta mig lycklig som icke allergiker...

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2014-05-07 19:54 #6 av: Rovfisk

#3 Usch, det låter inte roligt Mitchika :( Hoppas det blir bättre snart, och att flytten funkar som det skall :)

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.