Annons:
Etikettövrigt
Läst 1125 ggr
Draken
2014-05-06 09:38

Vårturnering ...Blir det av ??

Funderar om det blir av m,ed någon vårturnering ? Har inte hört/sett något mer om detta.

Det vore synd om det rinner ut i sanden, särskillt nu eftersom jag har lärt mig IV'breedingen riktigt. Har jobbat på ett team med IV´breeding och nu när teamet är klart, har jag 3 med 5 perfekta och 3 med 6 perfekta IV's, varav en shiny 😃

Kvarstår nu är supertrainingen och levlandet 👍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
molam
2014-05-06 09:51
#1

Skulle jag också vilja veta för isf ska jag fixa ett nytt team

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

*~HamsterHamster~*
2014-05-06 12:49
#2

Skulle också fixa nytt :) hoppas det kommer en iaf x)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Mitchika
2014-05-06 13:35
#3

Jag har inte glömt och eventuellt blir det framflyttat till en sommarturnering istället. Detta på grund av att jag fortfarande håller på att anpassa mig efter pollen i luften (förbaskade pollenallergi) så jag är ganska mycket av en zombie på dagarna. Dessutom är jag mitt uppe i den jobbigaste delen av min flytt till den nya lägenheten! 🙂

Hälften av mina prylar finns i min gamla lägenhet tillsammans med mig, hälften står i nya lägenheten. Om ganska exakt två veckor ska jag vara helt på plats i nya lägenheten med Internet, dator, el och hela rubbet som behövs, om allt går som planerat. Då kan jag dra igång lite mer på allvar igen och även fixa så att vårturneringen blir en sommarturnering och kommer igång. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2014-05-06 13:58
#4

Låter bra! Pollen allergi är ett helvete, har samma problem själv ligger mest och sove rpå dagarna även fast jag VERKLIGEN skulle behöva ut med hunden och få in mer Grundlydnad och även fixa lite agility. Men är man en zombie så är det svårt xD Men så bra att det blir ännu en turnering iaf! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
2014-05-06 21:55
#5

Men fy att ni blir så dåliga av er allergi??!!😮

Kan nog skatta mig lycklig som icke allergiker…

Draken
2014-05-07 19:54
#6

#3 Usch, det låter inte roligt Mitchika :( Hoppas det blir bättre snart, och att flytten funkar som det skall :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Gerbilles
2014-05-07 20:07
#7

Ughh, pollen..  Är ju så otroligt höga halter i år, jag är till och med tvungen att ta bricanyl (astmamedicin) för att överhuvudtaget kunna andas. Dessutom blir jag alldeles skakig av den så jag har jättesvårt att rita eller skriva.. 😕 

Nä, hoppas det blir sommar snart så allt detta förbaskade pollen försvinner (om man inte är allergisk mot timotej förstås, då är ju inte sommaren så himla kul heller 😛)!

Stay strong alla pollenallergiker Kramas

Upp till toppen
Annons: