Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1688 ggr
[Blue_Lugia]
5/15/14, 9:10 PM

En första resa genom Sinnoh!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får se hur jag lyckas…! 😃

Annons:
Ceranoh
5/15/14, 9:14 PM
#1

Åh, Dialga <3

-Aida-
5/15/14, 10:19 PM
#2

Lycka till :D

Platinum blev min favorit efter jag spelade Diamond.

Draken
5/16/14, 8:48 AM
#3

Lycka till :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Gerbilles
5/16/14, 4:43 PM
#4

Åhh, vad kul! Lycka till! 😃

[Blue_Lugia]
5/16/14, 7:30 PM
#5

Tack! Det går fint än så länge och halvvägs till Eterna city. Kämpar hårt för att hålla mina pokemon på så lika level som möjligt. Dock är lilla Buizel lite efter så han behöver lite mer träning. Team: Maximum- Turtwig lv. 15 Stina- Staravia lv. 15 Jiminy- Kricketune lv. 15 Friend- Budew lv. 15 Echo- Buizel lv. 11

Draken
5/17/14, 10:43 AM
#6

ÅHHHH nu blev jag sugen att spela Platinum, det skall jag göra :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
*~HamsterHamster~*
5/17/14, 10:14 PM
#7

Jag spelar platinum hela tiden xD in favvo hittills :) får se hur det blir med omega ruby och alpha sapphire :) borde också spela något i väntan på dessa spel, soul silver kommer jag spela tror jag :)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Blue_Lugia]
5/18/14, 1:08 PM
#8

Måste bara berätta att jag blev sål på introt till Diamond!! Speciellt med siluetten av Dialga!! Jag vet inte hur Platinum är ^^ Men i övrigt måste jag säga att Diamond det är ett av dom bästa spel jag spelat!

Draken
5/18/14, 4:34 PM
#9

Platinim är som Diamond, förutom att på introt finns Giratina istället för Dialga. Platinum är lite mer utökat, med lite nya "uppdrag" man skall göra, annars är det samma spel :)

Hur går det med din resa ? Hur långt har ni kommit ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
5/18/14, 6:41 PM
#10

Det skulle jag vilja veta med! hur det går alltså ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
5/19/14, 1:03 AM
#11

Jag har fastnat lite i Veilstone gymmet och behöver komma upp rejält innan jag vågar försöka igen. I morgon är jag i Örebro för läkarbesök hela dagen, så då lär jag inte hinna spela så värst mycket.

Draken
5/19/14, 8:30 AM
#12

Veilstonegymet är ett av de svåraste (tycker jag) i Shinnoh. Hur långt in i gymet har du kommit ? Är du hos gymledaren, eller har du fastnat hos tränarna ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
5/19/14, 12:15 PM
#13

Jag hade börjat striden mot Mayline och hade bara Lucario kvar att slå (han hade inte mycket HP kvar) . Så nära! Men han är stark den rackaren! :)

Annons:
molam
5/19/14, 4:58 PM
#14

Ja HAn är riktigt besvärlig han, därav anledningen till att jag känner att jag MÅSTE gå med en eld, gärna en snabb Jevel 😉 Därav glädjen jag har att gå med Penelope (Ponyta)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
5/19/14, 5:36 PM
#15

Jag fångade också en ponyta, dock enbart på level 20. :)

molam
5/19/14, 5:50 PM
#16

Fångade min på lvl 5 och hon har följt med mig hela vägen ^^ hon är bara på 18 nu dock, men har ju bara tagit gräsgymmet så ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
5/20/14, 12:34 AM
#17

Puh! Efter mycket möda och slitsam träning har jag och mina Pokemon äntligen tagit oss genom Veilstonegymmet! Jag är grymt impad av Stina (Staravia) och även Echo( som för övrigt utvecklats till en Floatzel) vars envishet och styrka hjälpte mig till seger! ^^ Som jag skrev tidigare är den nyaste medlemmen en Ponyta, Flare, nu på level 26.

molam
5/20/14, 8:52 AM
#18

Härligt att du äntligen tog dig igenom!😃 Duktiga Stina och Echo!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
5/20/14, 9:31 AM
#19

Bra jobbat.

Lucario är besvärlig, det kan jag intyga. Bland de första gångerna jag körde Platinum, så fick jag "black out" just mot Lucario, 4 eller om det var 5 gånger 🤦‍♂️

Nu har jag gått mycket med Riolu och Lucario, så jag har lärt mig dess styrkor och svagheter, så numera har jag inga större problem ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
5/20/14, 3:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Helt otroligt (för att vara mig)!

 Efter bara ett försök!!😮😮😃😃 Hann inte fota i rätt tillbälle när jag fick min badge dock…

Annons:
Draken
5/20/14, 7:13 PM
#21

Härligt. Grattis :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
5/23/14, 4:56 PM
#22

Här tar min resa tyvärr slut. Jag lyckas inte klara Hearthome gymmet och det finns inget route jag kan komma till där jag kan träna genom att strida mot tränarna. Men ska senare försöka mig på en ny omgång av både Black 2 och Y, men dock inget jag kommer skriva om. :)

*~HamsterHamster~*
5/23/14, 5:02 PM
#23

men varför tar den slut? fattar inte xD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Blue_Lugia]
5/23/14, 5:44 PM
#24

Jag ger upp. :)

*~HamsterHamster~*
5/23/14, 5:52 PM
#25

Haha okej, var det så svårt XD XY är superlätt så det borde du klara xD hahaha

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Blue_Lugia]
5/23/14, 6:28 PM
#26

Jo har redan spelat, men som jag skrev, ska spela lite av både BW 2 och Y igen. :)

*~HamsterHamster~*
5/23/14, 6:29 PM
#27

#26 det var ju därför jag skrev om x och y :) X)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
Draken
5/24/14, 11:01 AM
#28

Nej vad synd, men jag håller med, Hearthomegymet kan vara lite svårt, gymledarens Mismagius är hemsk, och det kan bli jobbigt att träna upp pokemonen genom att sloss med vilda pokemon, blir inte så mycket "poäng" så dom levlar.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
5/24/14, 11:29 AM
#29

Vad tråkigt. MEn vem vet en dag  kanske du är Back at Diamond ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: