Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 795 ggr
molam
2014-05-18 11:38

En Resa Genom Sinnoh, I Väntan På Nya Spel

Nu fick Blue_Lugia Mig att vilja spela I Sinnoh igen! så Jag rotade i våra gamla lådor Och hittade ett par Platinum, så nu ger jag mig in i Platinums värld.

Jag har fått min första pokémon och ich mött min rival, jag och min pokémon avgick med vinst såklart! har även pratat med Proffesorn i sandgem (stavningen vettu xD) Town och fått min Lilla Piplup och har även fått döpa han! Hans namn blev Emperior. Så nu ska vi vandra vidare därifrån!

Emperior - lvl 7

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Draken
2014-05-18 11:50
#1

lycka till. Vi möts …Kanske efter gymet i Eterna-city ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
2014-05-18 13:00
#2

Följer! ^^ Lycka till!

molam
2014-05-18 14:36
#3

#1 Efter gymet i Eterna säger vi!

JAg har nu kommit vidare till Oreburgh City och ska ta Gymet där.

Emperior har fått ett par nya vänner också och båda fångades ovanför Oreburgh! Emperior och Mako smet dock ifrån tränarna mellan Jubilife och Oreburgh för att Emperior hade blivit så stark och Mako visste att Emperior skulle få två nya vänner vid Oreburgh.
Emperiors nya vänner var en Ponyta Tjej som fångade på level 5 och Fick Namnet Penelope samt en Machop Pojk på level 5 som Fick Namnet Champion! ^^

Emperior - lvl 12
Penelope - lvl 12
Champion - lvl 12

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2014-05-18 19:16
#4

Vännerna har Precis tagit dig igenom Oreburgh Gymet så nu bär det av emot Floaroma town!

Penelope - 12
Champion - 13
Emperior - 15

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2014-05-18 19:32
#5

Mako, Penelope, Champion och Emperior fick en väldigt oväntad ny vän i Oreburgh Gate, dom gick in i Gaten och skulle gå uppåt där man måste använda Rock Smash och hade tänkt att gå och hämta bla. Big pearl som är där då vännerna behövde pengarna och så sprank dom på en pokemon och tänkte nähä nu kommer en till Geodude också förberedde sig Pnelope för att döda denne och skulle PRecis skjuta iväg en KRaftigare ember när Mako ropade "NEJ PENELOPE!" Det visade sig att dom hade Sprungit på en Golbat  Tjej på level 10 så henne fångade dom istället och hon fick namnet Casey

Casey - 10
Penelope - 12
Champion - 13
Emperior - 15

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
2014-05-19 08:17
#6

Grattis till segern över gymledaren. Vi "sees" i Eterna 😉

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
molam
2014-05-19 17:09
#7

Nu! HAr vännerna utökat sitt team med ytterligare två medlemmar! OCh Eterna gymet är Taget! Så nu skall vännerna få vila lite lite! ^^ medan mammsen vilar! ^^ Så vi är på någorlunda samma nivå sen när vi ska träna xD Jo i Etern Forest var det en Liten Buneary som vvalde att den ville följa med vännerna, så hon fick namnet Belle. Belle var väldigt svag till en början och hade inga bra attacker så hon tränades upp med endast Pound, detta gjorde Belle lite Putt på Mako men hon kom upp i level med hjälp av Penelope som jättegärna hjälpte lilla Belle Men Belle ville slåss själv så när hon hade gått upp ett par levlar lärde hon sig en ny attack, Belle lärde Sig Frustration och eftersom  Belle var lite Putt på Mako så slog hon ner nästa alla i ett slag då Frustration Tar mer ju mer en pokemon ogillar sin tränare.
Men Belle börjar bli lite Gladare på Mako nu så Frustration tar tyvärr inte så mycket längre. Sedan precis utanför Eterna såg en Liten Chingling vännerna och kände att hon ville minsann följa med dom då dom såg ut att ha så kul! så Chingling UTmanade VÄnnerna fast tyvärr Var Belle starkare än Chingling så hon blev fångar och fick namnet Chimes, Chimes hade Psyk attacker och blev en bra tillgång till vännerna och slog ner det mesta hon mötte! och Chimes var så glad att hon skulle få lämna det där tråkiga gräset och följa med vännerna på äventyr!
Chimes och Penelope hjälptes åt i Gymet och fick ner Roserade Ganska  snabbt!

Casey - Lvl 17
Chimes - Lvl 18
Belle - Lvl 18
Penelope - Lvl 18
Emperior - Lvl 18
Champion - Lvl 18

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
2014-05-20 08:11
#8

Då tycker jag att vännerna få möta mina

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
2014-05-20 08:55
#9

Ja men då inväntar jag bara dig så du an få komma hem sedan kan vi mötas!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: