Nyheter

JAG ÄR TILLBAKA!

2014-05-20 14:50 #0 av: leagm

Äntligen! Efter flera månader lämnade jag äntligen in datorn och i dag blev den färdig XD Och nu kan jag äntligen använda smilies igen!!! GapskrattarKärCoolSkrattarSkämtarNördLiparFörlägenGladOberördLyssnar på musikYrarFunderarKramasBallong

Hoppas ni inte haft det FÖR tråkigt utan mig Cool

Grattis till Hamsterhamster för vinsten av fire teknar tävlingenSkrattar

Å ved jag längtar till att prata med er alla och hänga på Ifokus igen GapskrattarSkrattarXD

Anmäl
2014-05-20 14:58 #1 av: Mitchika

Åh, välkommen tillbaka! SkrattarPartajarKramas

Jag undrade just vart du hade försvunnit någonstans. Det var ett tag sen man såg dig skriva. Skönt att datorn är tillbaka och fungerar som den ska igen och kul att ha dig tillbaka. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2014-05-20 15:15 #2 av: Blue_Lugia

Jo vi har saknat dig här så! GråterGråter

Men skönt att du är tillbaka! SkrattarKramasTummen upp

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2014-05-20 15:38 #3 av: molam

Upptäckte inte ens att du var borta! >=D

Nää skämt åsido! vi har saknat dig i massor här känns som det var en evighet sen sist man såg ditt namn i rutan! Skrattar

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2014-05-20 15:57 #4 av: *~HamsterHamster~*

Hej hej på dig, Vet faktikt inte vem du är(jag kanske vet, men har inte tänkt på det) xD Jag har nog saknat dig ocksåKramas Tack får man också sägaSkrattar

Hoppas det kommer lite mer liv :D

Anmäl
2014-05-20 16:18 #5 av: Gerbilles

Nämen, det hade jag faktiskt inte tänkt på... Kan dock bero på att jag också har varit lite inaktiv. Lipar

Kul att du är tillbaka i alla fall! Skrattar

mina teckningar // #nicerinternet

Anmäl
2014-05-20 17:26 #6 av: -Aida-

Välkommen tillbaka. :D

Jag har själv varit lite inaktiv, men börjar titta in allt oftare. :)

Anmäl
2014-05-20 19:14 #7 av: Rovfisk

Välkommen tillbaka lea, vi har saknat dig Kramas

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2014-05-20 21:31 #8 av: leagm

nä hamsterhamster du har ju inte varit här så länge men jag och några här sisster lite tajtare med varanGlad

Anmäl
2014-05-20 22:20 #9 av: ShinyDedenne

Välkommen tillbaka! Skrattar Kramas

Anmäl
2014-05-21 11:21 #10 av: leagm

Måste bara säga att jag försökte vara inne så mycket som möjligt men tillslut häll datorn på att krash pga reklamen. Men jag ska berätta en historia.

För de av er som känner till pokemon showdown så kommer ni fatta men för er andra säger jag bara: gå och kolla hur hemsidan ser ut.

Jag var tvungen att lämna in datorn pga reklam spam. På showdown kommer det ingen reklam men när jag hade blivit spamad så mycket med så mycket reklam så att det hade tränkt in i showdown.

Tänk framför er, showdown, och så poff, kommer det en lite avlång reklam spalt... och så krashar hela hemsidanOberörd

Efter det så har jag inte hängt där på ett tag... Men nu kan jag det igen Skrattar

Är det föresten någon som vet hur man sparar matcher på showdown?

Anmäl
2014-05-21 13:07 #11 av: leagm

Lyckades kopiera en underbar match så här är den:

http://replay.pokemonshowdown.com/randombattle-122250922

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.