Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1238 ggr
-Aida-
8/26/14, 6:23 PM

Pokkén Fighters

Äntligen håller dom på med ett spel som jag alltid velat spela, ett pokemon spel i stil med Tekken http://serebii.net/pokken/
De står i trailern att de kommer till japanska arkad spelen 2015, dom borde verkligen släppa de som konsol spel, då köper jag vilken konsol som helst för att kunna spela de.😭

Annons:
molam
8/26/14, 6:30 PM
#1

De där vill jag spela!! D=

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

luckydragonriderkin
9/13/14, 5:04 PM
#2

det vill jag spela så gärna! verkar jättekul!

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

leagm
9/14/14, 11:30 AM
#3

Jag såg den här trailern förut och den påminner mycket om Skylanders tycker jag.

Liksom sättet som de introducerar Lucario och Machamp på, så gjorde de väl också i Skylanders, låter de slåss lite i tomma luften med e fräck kameravinkel, och sen lite fighting action 😃

Men hur som helst så är det det här jag har längtat efter XD Det finns en fan-made pokemon fighting spel till playstation (tror jag) men det här kommer bli AWSOME!!!

-Aida-
6/3/15, 8:45 AM
#4

Spelet har körts en aning i Japan, hoppas dom kommer släppa spelet till någon konsoll i framtiden, jag har sett videos på youtube när spelare provar och slåss mot varandra, de är förbaskat spännande och kul att se på!
Alla pokemon är så starka på sitt eget sätt, ingen verkar va super effektiv mot den andre, dom förlorar inte så mycket HP i striderna så de pågår en stund vilket bara är mer spännande och roligt.

[Blue_Lugia]
6/11/15, 1:21 AM
#5

Påminner lite om Super Smash Bros som kom för något år sen där några pokemon finns med.

Mitchika
6/11/15, 2:22 AM
#6

#5 Snacka om att dom gjorde det hela krångligt med titeln på det nyaste spelet i serien… 

Super Smash Bros. är namnet på det första spelet i Super Smash Bros-serien som kom 1999 till Nintendo 64! Redan i det spelet kunde man spela som Pikachu och fler Pokémon lades i efterhand till i övriga spel i serien, inklusive Pokébollar med Pokémon i som alla deltagarna kunde använda i strid! 🙂

Jag spelade Super Smash Bros. Melee som en galning när jag var yngre, i stort sett alltid med Pikachu. Ibland växlade man väl till Mewtwo, Pichu, Jigglypuff, Link eller någon annan karaktär, men Pikachu var alltid min number 1 guy. 😃

Det officiella namnet på det nya spelet är väl i såna fall "Super Smash Bros. for Wii U/Nintendo 3DS", om man ska döma av fodralet. Inte den mest.. inspirerande titeln jag hört. Det minskar visserligen chansen för missförstånd angående vilken konsol spelet hör till. 

Kunde dom inte lägga till ett extra Super istället? Det verkar ju funka på andra titlar.. 😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[Blue_Lugia]
6/11/15, 3:39 AM
#7

#6 Jo jag känner till att det finns en tidigare version. Aldrig spelat dock.

Mitchika
6/11/15, 3:53 AM
#8

#7 Det var det första spelet jag spelade till Nintendo 64! Kära minnen… 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
6/11/15, 9:38 AM
#9

#8 som jag! och alltid varenda gång pikachu xD Super smash bros, Mario och pokemon Stadium, var dom första spelen jag spelade till nintendo 64 x3 har fortfaranede en fungerande nintendo 64 och pokemon stadium! vet dock inte om super Mario smash bros funkar

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
8/21/15, 3:26 PM
#10

Pokken Tournament kommer att släppas worldwide våren 2016 till wii U, varför gör ni de till en konsoll jag aldrig någonsin skulle kunna köpa nånsin! är så fruktansvärt fattig så de bara skriker om det. 😭

[Blue_Lugia]
8/21/15, 3:28 PM
#11

#10 Nintendo are mean….

molam
8/21/15, 5:17 PM
#12

Ohhhhhhhhhh *änglasång!!!!!*

VI HAR WII U!!!!!!!!!!! 😮😂😍

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
8/21/15, 7:20 PM
#13

någon som vet om man måste ha en TV till wii U eller om man kan strunta i de?

Annons:
molam
8/21/15, 9:08 PM
#14

Man måste inte ha en TV! ^^ Får är inkopplad i tvn men Brukar ofta spela på br paden x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
8/21/15, 9:26 PM
#15

ååh vad bra! 😃

Upp till toppen
Annons: