Annons:
Etikettnyheter
Läst 2275 ggr
-Aida-
10/1/14, 6:40 PM

Event: Super Size Pumpkaboo

En ny event kommer att starta idag den 1/10 men har inte gjort de ännu, eventet slutar 31/10 och ger en Super Size Pumpcaboo som kan attackerna Trick or Treat och Scary Face, den håller i en Rocky Helmet.

Annons:
Linda3046
10/1/14, 7:07 PM
#1

Kanske inte det mest spännande eventet, men alltid kul ändå. Hoppas vi får Diancie snart..

-Aida-
10/1/14, 8:44 PM
#2

vi får nånting i alla fall 😂

-Aida-
10/1/14, 8:46 PM
#3

Eventet är nu live och går att ladda ner pumpkaboo.

[Blue_Lugia]
10/2/14, 12:01 AM
#4

Känns som att det är relaterat till att det är Halloween snart…? :)

[Blue_Lugia]
10/2/14, 12:19 AM
#5

Enligt Serebii startar Diancie eventet den 6:e november i europa, men om det även gäller Sverige vet jag inte. Tror dock inte den fås via Wi-fi om jag inte missförstått det hela.

Draken
10/2/14, 8:56 AM
#6

Får man Pumpkaboo via mysterigift? Isf. skall jag ladda ner den när jag kommer hem:)

Om man inte får Diancie på mysterigift, hur får man isf. tag på den ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
[Blue_Lugia]
10/2/14, 11:19 AM
#7

Står någonting om serial code eller liknande. I USA verkar dom få den i Gamestop butiker. Bäst att dubbelkolla så jag inte sitter och ljuger här!

-Aida-
10/2/14, 1:17 PM
#8

#6 man får pumpkaboo på mystery gift och sen via internet.

molam
10/2/14, 4:06 PM
#9

Är det någon som vet Skillnaderna på De 4 storlekarna av Pumkaboo är det bara storleken eller har dom olika stats med?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
10/2/14, 4:22 PM
#10

#9 De är bara storleken som är skillnad, statsen är samma, dom släppte super size pumpkaboo för att dom hade en tävling där man var tvungen att ha en super size pumpkaboo för att kunna delta.

-Aida-
10/2/14, 4:24 PM
#11

fel av mig statsen är inte samma, de är skillnadd i HP och Speed på dom olika formerna.

Draken
10/2/14, 4:33 PM
#12

#7  Hmmm. Hur kan man bäst kolla om man kan få Diancie i nån Gamestop-butik i USA ? Skall kolla upp det, därför att jag skall till USA nu i slutet av Oktober :D

Nu har jag min Pumpkaboo i varje fall 👍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/2/14, 9:52 PM
#13

Jag kollade diancie, den kan man få i USA på gamestop mellan oktober 26 till november 16.

Annons:
Draken
10/2/14, 10:02 PM
#14

Det finns ett Gamestop, och även en "poemonstore" i LA Downtown, inte långt från vårat hotell 😃

Gissa om jag skall ta med mig våra spel dit 😃 Sen får man bara hoppas att man kan ladda ner den till en europeisk konsoll

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/2/14, 10:07 PM
#15

Du kan ju testa, men dom har ju Serial Code att välja i spelet att knappa in en kod dom får för att ladda ner pokemon, jag har inte sett någon Serial Code alternativ i våra spel och diancie hade en serial code man fick. När i slutet av oktober åker du? Dom har ju shiny gengar event också som slutar 26 oktober, de är också serial code på den.

[Blue_Lugia]
10/2/14, 10:13 PM
#16

Hur blir det för oss andra? Får man igen Diancie om man inte kan knappa in en serial code…? :/

-Aida-
10/2/14, 10:19 PM
#17

Åker ni till usa och inte har funktionen i spelet att knappa in den då får ni nog ingen diancie. Vi får ju event pokemon på andra sätt i våra spel, oftast över internet eller ladda ner från en butik eller mcdonalds, medans japan, uk, us har serial codes.

Draken
10/3/14, 8:00 AM
#18

#15 Vi åker den 28'de Oktober, så Gengar hinner jag inte med tyvärr.

Jag tar i varje fall med spelen,och går det inte med våra,så får jag försöka på annat sett :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

nilamalin
10/4/14, 12:30 PM
#19

Men visst var väl det där eventet med Magmar/Electabuzz i våras med seriekod?

-Aida-
10/4/14, 1:05 PM
#20

#19 De har du rätt i.😃

Annons:
Draken
10/5/14, 10:04 AM
#21

Jag kollade med mina teknikkunniga söner, och de säger dessutom att alla DS har en seriekod. Den står på baksidan spelet, på den lilla vita lappen i nederkant, så jag kanske får min Diancie när jag åker till USA  :D

Pumpkaboo som vi fick nu sist, den verkar ha hyfsat bra stats, den är stark i varje fall. Har inte utvecklat min än, men skall göra det och gå lite till med den :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/5/14, 10:19 AM
#22

#21 Alla produkter har en seriekod, den som du pratar om identifierar ditt spel bara, den har inget med Diancie att göra, du får en helt unik kod i USA som du knappar in på Use Code eller nåt liknande i någon meny nånstans.

Draken
10/5/14, 10:32 AM
#23

Aha, okej. men personalen kanske kan hjälpa mig att hitta rätt meny, så jag kanske får diancie iaf :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
10/5/14, 11:16 AM
#24

#23 Jo men visst, personalen vet ju bäst, eller ja borde veta i alla fall hur man gör eftersom de är dom som ger ut de.😂

[Blue_Lugia]
10/5/14, 6:28 PM
#25

Jag kollade mystery gift, och det går att skriva in en kod vilket jag inte trodde. Hoppas bara att det går att få tag i en när den kommer till europa.

-Aida-
10/5/14, 6:45 PM
#26

#25 De trodde inte jag heller, jag hade inte ens sett knappen, hade totalt missat den, hur man kan göra de vet jag inte. 😂
Jag är lite lat av mig och gillar inte detta med koder, vill att dom ska ge ut pokemon som vanligt över internet.

Draken
10/7/14, 9:44 AM
#27

Jag har inte hittat att man kan skriva en kod i Mysteri gift, men jag är lite som Aida, lite lat för det här med koder 😛Men skall kolla det innan jag åker över, så jag inte står där som en komplett idiot och fattar nada när det är dags 😎

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
-Aida-
10/28/14, 3:54 PM
#28

Pumpkaboo eventet slutar på Fredag, passa på att ladda ner den om ni inte gjort de ännu.😃

Upp till toppen
Annons: