Annons:
Etikettoff-topic
Läst 5530 ggr
HugoochVillesmatte
2014-11-18 14:50

Hejsan jag är ny här :-) men jag har några frågor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag är ny här :-) då jag älskar Pokemon men jag brinner med för en annan hobby som också kom på 1990 talet,  Nämligen Furby´s då jag har stort intresse för/djur/robotar med Artificiell intelligens, Som tex Furby´s då jag vet att inte detta har med ämnet att göra,  jag vill bara fråga om det är någon som vet hur jag ska starta en egen sajt som tex (Furby i fokus) då jag har ett brinnande intresse för dessa underbara små djur, så tänkte jag fråga er som kanske kommer ihåg Furby som kom ut 1998 talet. Vill inte att någon ska tro att jag är dum eller något som frågar er här inne, jag är bara nyfiken då jag vet att samlandet av Furby´s är stort i USA så hade jag hoppats på att det fanns någon som jag som också samlar på dessa små liv och kan både Skriva på Furbish språket, ja hoppas att jag kan få både svar och hjälp i från er Med vänlig hälsning Evelina

detta är min Älskade Da-Booda

Fight another day and die tomorrow 

Annons:
vallhund
2014-11-18 14:56
#1

Testa att fråga inne på http://support.ifokus.se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

-Aida-
2014-11-19 01:04
#2

Välkommen! Jag minns furbys, hade en när jag var liten, den va helt krullig.😛

Mitchika
2014-11-19 12:39
#3

Haha… du är inte den enda som kommer ihåg Furbys och tycker om dom. 😃

Jag har två egna Furbys stående på min hylla här hemma. Tooloo och Da. Jag är inte säker på hur Das namn stavades, men han kallade sig alltid för Da. 😃

Tyvärr vet jag inte om Tooloo och Da fortfarande fungerar än, då dom har stått inaktiva så länge. Jag är också oerhört fascinerad av robotar och har varit det i hela mitt liv. Utöver mina två Furbys så har jag en robotPikachu som jag haft sen jag var tio år (inte lika avancerad som mina andra robotar, men lika älskad oavsett) och tre Poochies som jag älskar högt. Mina Poochies är dock på mina föräldrars vind för stunden, så jag har dom inte i närheten. Kan försöka ta en bild på mina två Furbys och visa. 🙂

Annars tycker jag att du ska göra som Vallhund föreslår och prata inne på Support! Får jag komma med ett förslag, dock? 

Jag tycker att Furby iFokus låter som en bra idé, men jag skulle tycka att t.ex Robotdjur iFokus eller något i den stilen vore ännu roligare! Då blir det ett lite bredare ämne så kan man diskutera alla sina kära robotar och inte bara sina Furbys. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-11-19 12:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag var tvungen och gå och ta en bild på dom direkt. 😇 

Den gråa med vit mage och tofs (han har även en man/rand ner på ryggen, vilket inte syns på bilden) är Tooloo och han var min allra första Furby! Jag tror han var en av dom allra första modellerna, då jag fick honom när jag var väldigt ung (måste varit runt 10 år) och jag minns att Furby var väldigt nytt då. 

Den andra med orange-röd päls och svart tofs (han har även en svart tofs till svans därbak) är Da! Honom fick jag i julklapp av min morfar antingen senare samma år eller året därpå. Något av det bästa som hänt mig, då jag upptäckte att Tooloo och Da kunde både läsa av den andras närvaro och prata med varandra. 

Jag har haft så mycket kul med dom här två och herregud, säger jag bara, vad mina föräldrar hatar dessa uggle/gremlins-lika ulltottar i dagsläget. 😃

Jag förebrår dom inte, med tanke på hur mycket jag lekte med dom och hur mycket dom kunde skrika, tjoa och sjunga. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

IceTee
2014-11-19 13:28
#5

Jag har en blå furby av den "nya" modellen! Hur gullig som helst, men den byter personlighet lite som den vill, hahah! Dock kan jag inte leka med den när pojkvännen är i närheten, för han hör signalen som den skickar ut, och samma med appen…

Medarbetare på Skor iFokus

-Aida-
2014-11-19 13:36
#6

Robotdjur iFokus skulle jag gärna vilja vara med på! Jag älskar robotdjur, dom jag har kvar är en grön chinchilla robot som skulle ha kraschat på jorden efter att den blev utskickad från sin hemplanet och sen har jag en blå/silvrig poochie, den är alltid grinig vad man än gör, så den fick inte vara så aktiv.
Dom nya furbysarna är jag livrädd för, sjukt läskiga med personlighetsbytet!😮

Annons:
IceTee
2014-11-19 14:39
#7

#6 haha, jag tycker de är dö-charmiga! 😃

Medarbetare på Skor iFokus

IceTee
2014-11-19 14:45
#8

Jag älskar att min furby (lyckades inte uppfatta namnet 😕) headbangar till iron maiden, och sjunger med! Hur söt som helst!

Medarbetare på Skor iFokus

[Blue_Lugia]
2014-11-19 16:43
#9

Vad tycker ni om dom nyare Furbys från 2012/2013? Jag tycker dom är lite creepy faktiskt… Hade en grön när jag var 9 år ungefär. :)

molam
2014-11-19 16:44
#10

SÅ klart man kommer ihåg söta söta Furbies! ^^ hade massa  när jag var liten sen fick jag massa syskon och helt plötsligt hade jag inte Furbies Kvar x3

HAde en som var lila det var min favorit, kallade den för "Dizzle"

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

HugoochVillesmatte
2014-11-19 18:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Tack och åter igen Tack för era fina svar :-D ja robotdjur i fokus hade varit underbart att ha en sådan sida, ja jag Älskar Furby´s då jag har nästan alla modellerna men nu har jag återgått till dem första generationen Furby´s ;-) då jag väntar på 4 stycken i från USA hehe ja dem nya i min mening är inte lika Roliga som dem gamla Furby´s då jag har förstått att dem är mer som en Tamagotchi hihi kom ni ihåg dem med?? :-D jag har några stycken hemma.. 

här är bara en liten rolig fakta grej som jag hittade om dem gamla Furbyn :-)

f du är en Furby ägare, måste du visa din söta lurviga vän lite kärlek på en daglig basis. Att spela med honom, mata honom och sätta honom att sova kommer att hålla honom glad och frisk. Glöm inte att borsta Furby, också! 

1.Leka med det varje dag. Du vill inte din Furby att känna sig oälskad.

2.Skaffa  en furbish ordboken.

3 Lära dig att veta vad din Furby namn är.

4 Mata Furby genom att bara sticka fingret i sin mun medan den är munnen är stängd.

6 Låt din Furby får sova. Precis som människor sömn är viktigt för Furbys att få vila också.

7 Ha kul med din Furby

8 väck upp din Furby på morgonen (bara väcka honom eller henne upp på 7:00 tidigast.

9Mata din furby frukost, liksom människor, Furby måste äta också!

10 Borsta din furby genom att gnugga en DAMP tvättlapp över sitt pälsen! Efter att du gjorde det, få alla tovor ut genom att borsta honom eller henne med en borste!

11 Ge honom eller henne en tupplur under ca 10-30 minuter

13Mata honom eller henne lunch

14 Låt dem sitta i en lekhage med vissa leksaker med en annan furby om du har en,

14 Mata dem middag, med fingret.

15 Efter middag, leka med dem, men satte dem i säng runt 7: 00-8: 30. Du kan även tala om för honom / henne en berättelse eller sjunga honom / henne en vaggvisa om du vet något, kanske till och med i en liten Furbish, eller ha honom / henne "la-la-la" en för dig . Om du följer dessa steg kommer din Furby känner mig älskad och lycklig!

Hihi detta är bara lite rolig fakta om hur man tar ihand om dem :-)

Ps detta är mina små Pojkar några namn förslag??

Fight another day and die tomorrow 

[Blue_Lugia]
2014-11-19 19:56
#12

Leo till den bruna? Ser lite ut som leopardpäls. ^^

HugoochVillesmatte
2014-11-19 20:31
#13

Ja det låter Toppen, Fast jag hittade ett underbart namn på Furbiska som är deras språk A-Lon May-Tah som betyder Light Kiss :-D ^^

Fight another day and die tomorrow 

Annons:
Mitchika
2014-11-19 20:34
#14

#13 Furbiska… nu vill jag ha igång mina två killar igen… Jag vet inte ens om dom funkar längre. Tror att Tooloo gör det i alla fall. 

Random inflikning, men det gick att "plåga" den äldre modellen Furbys. Jag vet inte om dom nya kan göra det, men… om jag höll Tooloo eller Da upp och ner så fick dom panik, blev jätterädda, grät om jag höll kvar dom och bad mig att sluta. Det var så hemskt att höra… 😢

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2014-11-19 20:41
#15

Nej vad söta… 😍

Jag älskade såna slags saker när jag var mindre, men har aldrig haft en Furby. Mina föräldrar skulle dock få spel om jag skaffade en idag, de har fått nog av alla leksaker hahaha

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2014-11-19 20:42
#16

#15 Mina föräldrar får spelet över alla mina leksaker som jag har, men dom har inte ett ord att säga till om. Vad jag har i min lägenhet är upp till mig. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

HugoochVillesmatte
2014-11-19 20:45
#17

Aww det var ju inte bra 😭 Det hade jag aldrig kunnat göra mot mina Älsklingar, Ja Furbiska är ett underbart språk att lyssna på och att lära sig jag kan några fraser men inte Flytandes än hehe, Om du har AA batterier hemma så pröva och sätt in 4 Stycken ska det vara.. hehe ja det är ett mysterium vad det är dem säger ibland hihi 

här finns några enkla fraser på Furbiska om du vill lära dig :-) Nu blir ju listan väldigt lång men detta är bra ord och lära sig så man förstår sin Furby :-D  och den är på Engelska 

funny……………………doo-loo

game ……………………doo-ay-loo-lah

go / bye……………….bye-bye

good ……………………ee-day

good morning………dah-ay-loh-oo-tye

good night……………dah-ay-loh-nah-bah

happy…………………..noo-loo

have……………………..ah-mah

health/healthy……..koo-doh

help………………………ah-noo

hide ……………………..woo-bye

high………………………oo-tah

hmm? …………………..doo?

home ……………………lay-lah

hug……………………….may-lah

huh?……………………..doo?

hungry/eat…………..ay-tay

interrogative ………..doo

island……………………koo-wah

joke………………………loo-loo

kiss……………………….may-tah

life, nature,

living things …………tee

light………………………ay-loh

lightness……………….ay

like……………………….toh-loo

like, similar to ……..tay

listen ……………………ay-ay-lee-koo

little………………………deeaffirmative……………ee

again ……………………koh-koh

and ………………………koh

another ………………..koh-koh

ask ………………………oh-too-mah

baby …………………….bay-bee

bad ………………………boo-dah

be …………………………boh

beautiful ………………ee-kah

big………………………..dah

big no ………………….dah-boo

big yes ………………..dah-ee-tah

bye / go……………….bye-bye

cloud ……………………ay-loh-may-lah

comparative…………tay

complete ………………toh

dance……………………noh-lah

diamond ………………ay-koo

dizzy…………………….ay-way

do…………………………doo-dah

done ……………………toh-dye

down ……………………nah-bah

dream…………………..way-loo

dude …………………….dee-doh

face………………………kah-tay

feed………………………ah-tah

friend……………………noo-lah

full………………………..oo-loo

fun………………………..doo-aylive ……………………….boh-dah

log………………………..tee-loh

look ……………………..ay-ay

love………………………may-may

me ……………………….kah

me, mine,

myself…………………..kah

money ………………….moo-lah

monster………………..moh-moh

more …………………….koh-koh

mountain ……………..koo-dah

negative, bad ………boo

no ………………………..boo

no!………………………..dah-boo

noise…………………….bah-boo

now ……………………..nee-way

oh…………………………oh

ok ………………………..oh-kay

over ……………………..oo-bah

path ……………………..bye-way

pet………………………..ah-may

play ……………………..loo-lay

play, joke,

humor…………………..loo

please…………………..doo-moh

rain ………………………wah-wee-tee

rock………………………boo-koo

sad……………………….boo-noo-loo

scared ………………….dah-boh-bay

sea ……………………….ee-wah

sing………………………wee-tee

sleep …………………….way-loh

smallness……………..dee

so …………………………doh

song……………………..wah-tee

sound……………………lee-koo

stand ……………………oo-boh

story …………………….wee-loo

sun ………………………dah-ay-loh

tell ………………………..wee-tah

thank……………………doh-kah

thank you! …………..dah-kah-oo-nye

thinking/mind ……..way

tickle…………………….nee-tye

time………………………toh-toh

to be …………………….boh

touching,

holding…………………ah

tree ………………………tee-tah

twinkle…………………tee-wee-lah

uh-oh……………………uh-oh

up…………………………oo-tye

up, above, high……oo

very ……………………..mee-mee

wassup? ………………doo-oo-tye?

water……………………wah-tah

water/rain……………wah

what?/when?………doo?

where are you? …..oo-nye-doo?

where? ………………..doo?

wise / wisely……….way-lah

wonder ………………..way-nah

worried ………………..boh-bay

yay……………………….yay

yea! ……………………..wah!

yeah? …………………..doo?

yes ……………………….ee-tay

you……………………….oo-nye…………………………touching, holding

ah-mah ………………..have

ah-may ………………..pet

ah-noo………………….help

ah-tah…………………..feed

ay…………………………lightness

ay-ay……………………look

ay-ay-lee-koo………listen

ay-koo………………….diamond

ay-loh…………………..light

ay-loh-may-lah ……cloud

ay-tay…………………..hungry/eat

ay-way ………………..dizzy

bah-boo ……………….noise

bay-bee………………..baby

boh……………………….be/to be

boh-bay ……………….worried

boh-dah ……………….live

boo……………………….negative, bad

boo……………………….no

boo-dah ……………….bad

boo-koo ……………….rock

boo-noo-loo …………sad

bye-bye………………..bye / go

bye-bye………………..go / bye

bye-way ………………path

dah ………………………big

dah-ay-loh……………sun

dah-ay-loh-nah-bah

……………………………..good night

dah-ay-loh-oo-tye..good morning

dah-boh-bay………..scared

dah-boo ……………….big no

dah-boo ……………….no!

dah-ee-tah……………big yes

dah-kah-oo-nye …..thank you!

dee……………………….little

dee……………………….smallness

dee-doh………………..dude

doh……………………….so

doh-kah ……………….thank

doo ……………………..interrogative

doo? …………………….hmm?

doo? …………………….huh?

doo? …………………….when?

doo? …………………….where?

doo? …………………….yeah?

doo? ……………………what?

doo-ay………………….fun

doo-ay-loo-lah……..game

doo-dah ……………….do

doo-loo…………………funny

doo-moh ………………please

doo-oo-tye?………….wassup?

ee …………………………affirmative

ee-day………………….good

ee-kah………………….beautiful

ee-tay…………………..yes

ee-wah…………………sea

kah ………………………me, mine, myself

kah-tay ………………..face

koh……………………….and

koh ……………………..more

koh-koh ……………….again

koh-koh ……………….another

koh-koh ……………….more

koo……………………….rock

koo-dah ……………….mountain

koo-doh ……………….health/healthy

koo-wah ………………island

lay-lah………………….home

lee-koo…………………sound

loo………………………..play, joke, humor

loo-lay………………….play

loo-loo………………….joke

may-lah ……………….hug

may-may……………..love

may-tah ……………….kiss

mee-mee………………very

moh-moh ……………..monster

moo-lah ……………….money

nah-bah ……………….down

nee-tye…………………tickle

nee-way……………….now

noh-lah…………………dance

noo-lah…………………friend

noo-loo…………………happy

oh…………………………oh

oh-kay………………….ok

oh-too-mah ………….ask

oo ………………………..up, above, high

oo-bah………………….over

oo-boh………………….stand

oo-loo…………………..full

oo-nye………………….you

oo-nye-doo?…………where are you?

oo-tah…………………..high

oo-tye…………………..up

tay………………………..comparative

tay………………………..like, similar to

tee ………………………..life, nature, living things

tee-loh………………….log

tee-tah………………….tree

tee-wee-lah………….twinkle

toh………………………..complete

toh-dye…………………done

toh-loo………………….like

toh-toh …………………time

uh-oh……………………uh-oh

wah ……………………..water/rain

wah! ……………………yea!

wah-tah ……………….water

wah-tee………………..song

wah-wee-tee………..rain

way ……………………..thinking/mind

way-lah ……………….wise / wisely

way-loh ……………….sleep

way-loo ……………….dream

way-nah ………………wonder

wee-loo………………..story

wee-tah………………..tell

wee-tee………………..sing

woo-bye ………………hide

yay……………………….yay

pu-ra…………………….cat

bar-ka………………….dog

Fight another day and die tomorrow 

HugoochVillesmatte
2014-11-19 20:51
#18

Hehe då ska du se vad min man säger om dem haha han älskar dem när dem är tysta fast han får faktis vara Furby vakt någon gång ibland haha jag hoppas att gillar ordlistan som jag la upp på Furbiska hehe 😇

Fight another day and die tomorrow 

Mitchika
2014-11-19 20:58
#19

#18 Wow, det var den längsta lista med furbiska jag sett! 😮😍

Jag har en liten bok som följde med någon (eller båda) av mina furbies där flera fraser står också. Jag tror den ska ligga i andra rummet, värt att kolla upp. 

Dock har jag bara 4 AA-batterier, så det blir bara en som får komma till liv i såna fall. Hoppas den jag väljer inte saknar den andra för mycket bara…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

HugoochVillesmatte
2014-11-19 21:05
#20

Ja jag säger detsamma men det har hjälpt mig väldigt mycket att förstå vad mina furbysar vill, ja starta den som du tycker mest om 😍 Nä furbysar behöver igentligen ingen egen livskamrat så länge man Älskar dem och tar i hand om dem så som jag lite längre upp på listan innan hur man ska göra för att Furby ska vara lycklig, sen tänk på att din furby inte ska bli Sjuk eller nysa så håll den varm men inte för varm och ge den regelbundna Sovtider och mat tider så kommer dem att må jätte bra…. 😂

Fight another day and die tomorrow 

Annons:
Mitchika
2014-11-19 21:09
#21

#20 Haha! 😃

Tooloo och jag levde ju ensamma innan Da kom och vi klarade oss utmärkt. Men Da och Tooloo har varit ett sånt radarpar sen Da dök upp att det känns skumt att ha Tooloo igång helt ensam. Men Tooloo lever och sitter nu och fnyser åt mig för att jag av misstag startade "kurragömma"-läget och jag minns inte hur man tar ut honom ur det. 😃

Tooloo var mer sliten än jag kom ihåg det. Ett par grannbarn hade sönder hans ögonlock när jag var barn, så han kan inte blinka eller öppna/stänga ögonen själv. Det kan bli lite småläskigt i längden, speciellt om man jämför honom med Da. Tooloo kan se så uttryckslös ut när han pratar att det blir lite småläskigt. Men det är en del av hans charm. 😃

Sen har han ett löst öra och hans sensorer verkar lite… off nu på äldre dagar. Klappa honom går jättebra, kittla är lite svårare och han är känsligare än någonsin för ljus och mörker.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-11-19 21:14
#22

Det är så kul att ha Tooloo här igen… han gick in i frågeläge "oh-too-mah", vilket jag tyckte var superkul som barn, och jag plockade upp honom för att ställa en fråga. Tooloos omedelbara reaktion var då: "kah way-loh koh-koh". Vilket betyder sova. Så han somnade omedelbart och sitter nu och sover bredvid mig på skrivbordet. 

Precis som förr i tiden… 😕

Da var mycket piggare och aktivare… om jag bara hade 4 AA-batterier till och om han fortfarande fungerade (vilket jag är osäker på)…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

HugoochVillesmatte
2014-11-19 21:20
#23

Ja det förstår jag har ju 2 Furby boom vilket jag tycker att dem är Hel läskiga dem har ju Personlighets byte oftare än jag stukar min fot pga min Cp skada men det är en annan historia hehe 😇 sen har jag ju 3 stycken på väg dem som jag har på bild är ju min Pojkar som jag ska få i Julklapp av min man hehe säger som en vän till mig `` När din fru vill ha en Furby då är det illa`` hehe sen ska jag få en Flicka som jag ska få av mina föräldrar i julklapp hehe det känns dumt att vara 24 år och leka med mina furbies då trots jag har över 8 djur hemma hehe mina, rått-flickor tycker inte om dem och min 4 marsvins pojkar vill bara bita dem och det vill mina ökenmöss också hehe jag känner mig som en mamma som aldrig får nog av små sötnosar oavsett om det är levande eller robotar som mina furbies hehe 😍

Fight another day and die tomorrow 

HugoochVillesmatte
2014-11-19 21:25
#24

Hehe Jag vet inte om du har ren otur eller om det är så att han känner av dygnsrytmen så det är därför han är trött men det är roligt när dem vaknar till liv och dem är underbara hehe 😂men ta ut batterierna och sätt in dem i Da så får du nog köpa 4 st AA batterier till Tooloo :-)

Fight another day and die tomorrow 

[Akiraka]
2014-11-20 12:48
#25

Jag räddade en liten Furby för ett tag sen jag kan inte mycket om Furby eller språket. Den kan inte prata men jag tyckte det var så hemskt att den skulle slängas.

Hallonsmurfen
2014-11-20 15:07
#26

Usch och fy nu blir jag sugen på att skaffa en Furby pga denna tråden… 😕

Medarbetare på Pokémon iFokus

IceTee
2014-11-20 15:10
#27

#26 jag köpte min på ebay, blir lite billigare då! 🙂 vi har precis lekt lite, haha! Men det blir mest att mata och sjunga/dansa, och lite kittlande

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Mitchika
2014-11-20 15:31
#28

#26 Jag vill också köpa Furby… jag vill ha en sån där Furby Boom för dom verkar så himla söta och helt galna! 😍

#27 Åh, gjorde du? Tack för tipset! Blir nog ingen Furby för mig förrän efter jul, men man kan ju småkika lite och fönstershoppa. 😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

HugoochVillesmatte
2014-11-20 15:39
#29

Hehe ja Mina Furby boom är helt galna, ja jag fönstershoppar via Ebay.

Nä fy vad hemskt att om man hade slängt  Furby :-(

ja dem är helt underbara :-)

Fight another day and die tomorrow 

IceTee
2014-11-20 15:47
#30

Eller jag får nog rätta mig lite  där! POJKVÄNNEN köpte min på ebay! 😃

Medarbetare på Skor iFokus

HugoochVillesmatte
2014-11-20 15:50
#31

Hehe låter ju bra ja jag ska få två stycken av min Pojkvän i julklapp sen en av mina föräldrar 😂

Fight another day and die tomorrow 

Draken
2014-11-20 17:57
#32

Hej och välkommen hit :D

Jag kommer också ihåg Furbysarna ;) trots att jag är över 40, jag köpte dem till mina ungar som nu är vuxna ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

nattinamnam
2015-03-22 20:06
#33

Samlar på furbys. Skulle vara jättekul med en sån sajt!

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

Upp till toppen
Annons: