Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1225 ggr
leagm
12/17/14, 5:23 PM

Delta Episode

Undrar bara nu. Jag har hört jätte mycket om den så kallade Delta Episode och jag har nästan ingen aning om vad det är för något🤦‍♂️ Vet bara att man, under och när man klarat, kommer få an massa megastones och jag vill verkligen ha alla 20 nya megastones! DX

Är Delta Episode en del av spelet och händer liksom automatiskt eller är det något man måste skaffa?

Annons:
-Aida-
12/17/14, 5:37 PM
#1

Delta episode kommer efter man gjort ligan.
en massa megastones va de ju inte riktigt, man fick en del stenar men dom flesta hittar man väl när man spelar igenom spelet, dom ligger ju gömde lite överallt och man får ju stenar av vissa folk om man pratar med dom, jag går alltid runt och pratar med varenda människa jag ser i spelet bara för att man kanske får nånting av dom.😂
De va i nåt spel man fick Medaljer eller nåt om man klarade av utmaningar, jag hade pratat med varenda soptunna i spelet och fick Medaljer för de.😂

leagm
12/18/14, 11:16 AM
#2

#1 Haha nämen va bra då🙂

Kul det där med soptunnorna😃

Jag kan ju säga att man får Metagrossite av Steven när man klarat ligan för ANDRA gången och om man pratar med kvinnan i grottan i metiorfalls EFTER att man klarat ligan får man också en sten😉

-Aida-
12/18/14, 11:37 AM
#3

#2 Den kvinnan har jag inte pratat med, jag kan också confirma att man träffar deoxys för andra gången på sky pillar om man gör ligan igen efter man dödat den i delta episode, deoxys är väldigt ömtålig och dör lätt, även från pokemon som är 10 lvlar under. << de slutade med i alla fall att jag tog masterball och förde över den från Y till alpha sapphire för att fånga den så man slipper "ååh jag måste critta för din skull för du är ju sååååå snäll i amie! weei den dog titta vad bra jag är!"

LajvKrattan
12/18/14, 11:50 AM
#4

#3 False swipe?😂

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

-Aida-
12/18/14, 12:00 PM
#5

#4 Recover pooof fullt hp. 😂deoxys gör Cosmic Power också, den boostar sin defence och sp.defence hela tiden, så ibland behöver man nåt som slår lite hårdare, de kan göra mycket lite skada men så fort de blir en critt så dör deoxys, tycker inte de är logiskt.🤓

LajvKrattan
12/18/14, 5:24 PM
#6

#5 Ge den status?

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Annons:
-Aida-
12/18/14, 6:46 PM
#7

Den va paralyserad under hela tiden.😛

Draken
12/25/14, 11:21 AM
#8

Jag kastade Masterball på den direkt jag mötte den. Hade fört över från pokemon Y ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
12/26/14, 12:23 PM
#9

#8 De gjorde jag också, blev så less på den.😂

Draken
12/26/14, 5:25 PM
#10

👍 Inte bara jag som  "är lat" då 😛

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: