Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1852 ggr
Mitchika
2015-04-03 16:43

Apriltävlingen, Bisarr-tema!

Den är ett par dagar försenad, men jag skyller på min förkylning och det faktum att den första expansionen till The Sims 4 släpptes den 1:a april och distraherade mig lite. Nu är dock månadens tävling för april igång och den här månadens tema är "Bisarr"-tema! 

Vad innebär det? Jo, tanken är att skapa en så bisarr, knäpp, vrickad eller galen tolkning av vilken eller vilka Pokémon du vill eller känner för! Förvandla en söt liten Jigglypuff till ett stort brutalt monster, gör om en Charizard eller en draktyp till en pappersdrake eller rita en knäpp halvrealistisk tolkning av en Pokémon, vad du än kan komma på. Låt fantasin flöda! Skrattar

(Ni får jättegärna använda mina exempel om ni vill eller inte kommer på något annat, det vore så kul att se det) 

Vi har även en Fakemon-kategori den här månaden också. Skapa den mest bisarra, knäppa, vrickade eller galna Pokémon ni kan komma på, rita den och posta den här! Båda kategorierna är valfria och man måste inte vara med i båda om man inte vill. 

Nu till reglerna! 

  • Månadens tema är "Bisarr-tema". Det innebär att du ska rita en bisarr, knäpp tolkning av valfri eller valfria Pokémon. Du kan alltså rita vilken eller vilka Pokémon du vill, oavsett typ. Din Fakemon kan också vara av vilken typ du vill. 

  • Endast två bidrag per medlem, ett med riktig/riktiga Pokémon och ett med en egenskapad Fakemon. 

  • Du måste själv ha ritat bilderna du bidrar till tävlingen. Vi ser inte milt på folk som stjäl andras bilder! (Det leder till skrivförbud på obestämd tid samt förbud att delta i framtida tävlingar)

  • Du måste även ha skapat och ritat din Fakemon själv (inspiration från riktiga Pokémon och/eller andras bilder är givetvis okej). 

  • Tänk på att det här är en barnvänlig sajt! Låt fantasin flöda med era bisarra bidrag, men ha det i åtanke. 

Tävlingen pågår fram till den 18:e april! 

Därefter stänger jag tävlingen och skapar en omröstningstråd! Tiden kan förlängas lite om en eller flera medlemmar har bidrag på gång som inte har hunnit bli klara än, men ni har över två veckor på er så jag hoppas det är gott om tid. 🙂

Har ni några frågor så är det bara att ställa dom i tråden. Lycka till allihopa! Stjärnor

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
LottaV
2015-04-09 13:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här har vi min origami Swanna.

Jag hoppas den funkar.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-04-09 15:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det här är Dimmon de lever i stor flockar helst ute på havet men de kan också leva på land. När folk ser dem så tror de att det är dimma, där  av namnet. Så de går oftast rakt på dem men det får de  ofta ångra då det är som att gå in i en betong vägg. För Dimmon är små isblock som svävar omkring. De är av typerna Ice och flyg. Men de kan också lära sig vissa vatten moves.

Ett gott skratt förlänger livet

Hallonsmurfen
2015-04-12 13:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det här är Tucras! En ganska liten, och väldigt lam pokémon. Den är nästan alltid sur och har en väldigt bitter attityd. Dess krona och svans består av frukt. I strid kan den inte göra mycket. Slåss lite med svansen och kräkas fruktpollen, men i övrigt en väldigt lam pokémon.

Medarbetare på Pokémon iFokus

molam
2015-04-15 22:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här är mitt x3 hon är lite hungrig! så därför använder vi en machete (Eller nått! xD) som kniv ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2015-04-19 14:38
#5

Har alla hunnit skicka in sina bidrag nu? Finns det någon som sitter med ett halvfärdigt bidrag och vill försöka få det klart? I såna fall skriv bara i tråden eller skicka mig ett PM så lämnar jag tävlingen öppen lite längre. 🙂

Jag låser tävlingen ikväll vid midnatt om jag inte hör något annat. (Missade att ha koll på dagarna, så det har gått en dag över)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: