Annons:
Etikettspelutmaningar
Läst 1483 ggr
Linda3046
4/19/15, 2:50 PM

SM i pokémon!

Den 6 till 7:e juni kommer det vara SM i pokémonkortspel i stockholm. På söndagen kommer det även hållas en 3DS turnering i ORAS med de officiella VGC reglerna, denna turnering är officiell men inget riktigt SM. Ju fler deltagare som kommer desto större chans att vi även kan få SM i video game spelen :)

Om någon är intresserad av att komma men är lite osäker på reglerna kan ni fråga mig, jag kan även till en viss del kanske hjälpa till att fixa någon pokémon eller ge kritik på era lag :)

Mer info: https://www.facebook.com/events/1586279448280240/

Annons:
Mitchika
4/19/15, 2:54 PM
#1

Tack för upplysningen! 😃

Jag har stor lust att gå dit och titta utan att delta, då jag inte har ett team redo att tävla med och kortspelet har jag inte spelat på åratal. Det vore kul att titta på och heja på, dock. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Linda3046
4/19/15, 9:32 PM
#2

Det finns dock gått om tid att träna upp ett lag ;) Men att gå och titta på funkar ju också :)

Ska säga att turneringarna som hålls är inte på blodigt allvar, brukar alltid vara några som mest spelar på skoj. Sen finns det ju några riktigt bra spelare som brukar komma :) Jag vann ju två turneringar tidigare, men fått väldigt hårt motstånd på sistone :P Men låt inte det skrämma er från att delta! ^^

Mitchika
4/19/15, 10:27 PM
#3

#2 Jo, jag är en fegis… 😮😞

Jättefegis… Kanske ska försöka våga, men… feg… 🤦‍♂️

Kanske… får se hur modig jag är när det drar ihop sig.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: