Pokémonspel till Nintendo DS/3DS

Super Mystery Dungeon...

2015-09-20 13:36 #0 av: Blue_Lugia

Kort och gott; är ni lika känsliga för spoilers som jag (även screenshots från spelen, ) bör ni nog undvika Serebii just nu. Jag vill då helst vara så ovetandes som möjligt innan, blir ju roligare då. :)

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2015-09-20 13:38 #1 av: Blue_Lugia

*Dungeon

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2015-09-20 19:17 #2 av: Mitchika

Tack för varningen! Skrattar

Jag är som du, vill helst veta så lite som möjligt innan jag får spelet själv. Åh, jag kan knappt vänta tills spelet släpps!

Rättade till det lilla felet i inläggstiteln åt dig. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2015-09-20 20:15 #3 av: Blue_Lugia

#2 Tack för det! Det är grymt irriterande när man ser i efterhand att
man råkat skriva fel.

Ja vill också ha spelet, helst NU, men det verkar som om vi i Europa får vänta till början av 2016 (enligt vad jag läste någonstans, så är inte 100)
:( . Usa får ju sina under november åtminstone så lite fusk känns det allt!

Anmäl
2015-09-20 23:06 #4 av: Mitchika

#3 Ingen orsak, jag vet precis hur irriterande det kan vara! Glad

Jo, som vanligt får man vänta om man bor i Europa. Jag ska dock försöka importera spelet så fort det har släppts då jag har en amerikansk 3DS att spela det på. Jag är usel på det där med tålamod och att vänta.. Oskyldig

Anmäl
2015-09-21 02:30 #5 av: Blue_Lugia

#4 Jag har tänkt tanken jag också, hade gärna velat ha något att ägna sig åt typ under julhelgerna(dom brukar bli sega för mig)men vaddå, det går inte att spela på en svensk-köpt konsoll då?

Anmäl
2015-12-26 19:39 #6 av: Blue_Lugia

Fler än jag som börjat spela detta? :) Tycker nästan detta känns mer spännande än
det förra (Gates of infinity) men det kanske beror på att jag själv har lite mer kött på benen nu.
Det förra vår det första mystery dungen jag haft av någon anledning......

Anmäl
2015-12-26 19:41 #7 av: Blue_Lugia

Det är ju inte släppt i Europa än ska tilläggas.

Anmäl
2015-12-26 19:43 #8 av: Mitchika

#6 Jag har inte haft råd att importera spelet med hundens tandoperation och andra utgifter som kommit min väg, men jag funderar på att göra det till nästa månad, om jag har råd.  Annars blir det nog att vänta på Europa-releasen, jag har inte superbråttom med spelet. Glad

Kul att du gillar det, det ger mig positiva förhoppningar! Skrattar

Anmäl
2015-12-26 21:14 #9 av: -Aida-

Jag kommer vänta tills de släpps i Europa, känner inte att jag har super bråttom med spelet, men jag ser fram emot det nästan lika mycket som pokemon gul. Skrattar

Anmäl
2015-12-26 21:42 #10 av: Blue_Lugia

Jag tänkte också vänta först, men vänta är ett ord som ibland inte existerar för mig.
Inte kunde jag väl vänta när jag var så nyfiken! ;)

Jag ska inte spoila något, I promise! Men däremot kan jag ju berätta så mycket
som att min partner är Charmander och partner Totodile, Blaze och River, och
jag ångrar inte en sekund att jag valde dom två!

Totodile passar mycket bättre i partner rollen än var Charmander skulle ha gjort. ^^

Anmäl
2015-12-26 21:46 #11 av: Blue_Lugia

Min karaktär ska det stå.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.