Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1259 ggr
[Blue_Lugia]
2015-09-20 13:36

Super Mystery Dungeon...

Kort och gott; är ni lika känsliga för spoilers som jag (även screenshots från spelen, ) bör ni nog undvika Serebii just nu. Jag vill då helst vara så ovetandes som möjligt innan, blir ju roligare då. :)

Annons:
[Blue_Lugia]
2015-09-20 13:38
#1

*Dungeon

Mitchika
2015-09-20 19:17
#2

Tack för varningen! 😃

Jag är som du, vill helst veta så lite som möjligt innan jag får spelet själv. Åh, jag kan knappt vänta tills spelet släpps!

Rättade till det lilla felet i inläggstiteln åt dig. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2015-09-20 20:15
#3

#2 Tack för det! Det är grymt irriterande när man ser i efterhand att man råkat skriva fel. Ja vill också ha spelet, helst NU, men det verkar som om vi i Europa får vänta till början av 2016 (enligt vad jag läste någonstans, så är inte 100) :( . Usa får ju sina under november åtminstone så lite fusk känns det allt!

Mitchika
2015-09-20 23:06
#4

#3 Ingen orsak, jag vet precis hur irriterande det kan vara! 🙂

Jo, som vanligt får man vänta om man bor i Europa. Jag ska dock försöka importera spelet så fort det har släppts då jag har en amerikansk 3DS att spela det på. Jag är usel på det där med tålamod och att vänta.. 😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2015-09-21 02:30
#5

#4 Jag har tänkt tanken jag också, hade gärna velat ha något att ägna sig åt typ under julhelgerna(dom brukar bli sega för mig)men vaddå, det går inte att spela på en svensk-köpt konsoll då?

[Blue_Lugia]
2015-12-26 19:39
#6

Fler än jag som börjat spela detta? :) Tycker nästan detta känns mer spännande än det förra (Gates of infinity) men det kanske beror på att jag själv har lite mer kött på benen nu. Det förra vår det första mystery dungen jag haft av någon anledning……

Annons:
[Blue_Lugia]
2015-12-26 19:41
#7

Det är ju inte släppt i Europa än ska tilläggas.

Mitchika
2015-12-26 19:43
#8

#6 Jag har inte haft råd att importera spelet med hundens tandoperation och andra utgifter som kommit min väg, men jag funderar på att göra det till nästa månad, om jag har råd.  Annars blir det nog att vänta på Europa-releasen, jag har inte superbråttom med spelet. 🙂

Kul att du gillar det, det ger mig positiva förhoppningar! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2015-12-26 21:14
#9

Jag kommer vänta tills de släpps i Europa, känner inte att jag har super bråttom med spelet, men jag ser fram emot det nästan lika mycket som pokemon gul. 😃

[Blue_Lugia]
2015-12-26 21:42
#10

Jag tänkte också vänta först, men vänta är ett ord som ibland inte existerar för mig. Inte kunde jag väl vänta när jag var så nyfiken! ;) Jag ska inte spoila något, I promise! Men däremot kan jag ju berätta så mycket som att min partner är Charmander och partner Totodile, Blaze och River, och jag ångrar inte en sekund att jag valde dom två! Totodile passar mycket bättre i partner rollen än var Charmander skulle ha gjort. ^^

[Blue_Lugia]
2015-12-26 21:46
#11

Min karaktär ska det stå.

[Blue_Lugia]
2016-01-14 00:05
#12

Nu har jag äntligen tagit mig igenom huvud spelet! Vilket spännande spel alltså! Jag hopppas verkligen ni andra får chansen att skaffa er Super Mystery Dungeon! Många oväntade saker som inträffade må jag säga….:)

Upp till toppen
Annons: