Pokémonspel till Nintendo DS/3DS

Pokemon Z (Kan va en Spoiler)

2015-11-27 12:31 #0 av: molam

Skulle kolla på anime så Bland listan på nya avsnitt, Pokemon XY & Z Så Googlade lite på Z Men fick inte fram nått om ett spel, men hittade detta

http://www.serebii.net/pokemon/xyzforms.shtml

Den lilla Gröna blobben är Tydligen en Zygarde Core och Verkar som den ska titta fram i Just pokemon Z Där ska även en 10 Procentig Form av Zygarde finnas En Zygarde cell och En COMPLETE Form av Zygarde! Men även en Ash-Greninja...

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2015-11-27 13:12 #1 av: -Aida-

Zygarde cell och Zygarde core va med i Pokemon Mega Evolution Special episod 4, fjärde avsnittet sändes nu under hösten.
Tycker complete form av Zygarde är ganska cool men ingen av dom fångar mitt intresse så jätte mycket egentligen, tyckte inte första Zygarde va snygg alls, orkade inte ens gå ut och fånga den. Gapskrattar

Anmäl
2015-11-27 13:23 #2 av: molam

xD Gillar 10% form x3

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2015-11-27 15:36 #3 av: Rovfisk

Hoppas det kommer ett Pokemon Z  Skrattar

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2015-11-27 15:44 #4 av: -Aida-

Jag förväntar mig ett Pokemon Z spel, med större berättelse om Zygarde annat än bara en film, lite som dom gorde förut med saphire, ruby och emerald eller som black/white och black/white2, tycker inte att en ny generation ska komma ut än på ett tag iallafall nu när dom har värsta grymma grejen på gång med mega utvecklingar och Zygarde.

Anmäl
2015-11-29 16:40 #5 av: Blue_Lugia

Jag kommer nog inte köpa Z om det kommer ut, har tröttnat på det "gamla" och jagar redan lite nytt. Så bråttom har jag. ;)

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2015-11-29 21:32 #6 av: -Aida-

Jag som tycker de släpps nya generationer för fort. Gapskrattar

Anmäl
2015-11-30 00:10 #7 av: Blue_Lugia

Jag tröttnar för fort jag, ;)

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.