Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1172 ggr
Mitchika
12/24/15, 11:28 PM

OT - God jul och gott nytt år allihopa!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag önskar er alla en fantastisk högtid och ledighet, oavsett vilken ni firar eller om ni inte firar något alls! 😃🌺❤️🎁🤗

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
-Aida-
12/25/15, 10:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

oj vad häftigt pepparkakshus! Jag hade jätte trevlgit i mitt firande, det blev tre gånger på en dag, först med min mammas sambos familje under lunch, sen hos min pappa med mycket god mat, sen hos min mamma igen när min syster kom dit, så jag har öppnat klappar under hela dagen. 😂
Jag fick lämna kvar två av klapparna hos min mamma, dom var så stora att hon får köra ner dom senare.

Min hund fick en julklapp också, han älskade den. ❤️

Mitchika
12/25/15, 12:38 PM
#2

#1 Låter underbart! 😃

För min del blev det ett firande med hela familjen i ett par timmar, med julmiddag, några julklappar och mycket drivande och skojande med varandra. Hunden åt mer än alla oss tillsammans, tror jag (förbaskade släkt som ska skämma bort honom), så han fick inga julklappar för det. 😛

Jag gick dock hem väldigt tidigt, då jag håller på att återhämta mig från utmattningssyndrom och varken orkar eller vill pusha mig själv för hårt. Men det var trevligt och jag fick en lugn kväll hemma med knäck och ischoklad efteråt. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
12/26/15, 12:12 AM
#3

God jul och god fortsättning!! hundarna rullar fram xD Hamstrarna och Gerbilerna lika så xD Dom har blivit bortskämda som Bleeep nu på Jul xD Fick REsterna på Tallrikarna så dom Trivs med livet xD Gnagarna fick blötmat för Katter och Bebismat, Det var mumma x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Hallonsmurfen
12/27/15, 7:44 PM
#4

Trevlig ledighet allesammans, och hoppas 2016 blir toppen! 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Novissen
12/30/15, 7:37 PM
#5

Väldigt fint pepparkakshus!!!!!Gott nytt år!!!!!2016 kommer bli absolut toppen massa nya pokemon spel och massa nya saker!!! Hoppas ni får en bra ny år ( fick en massa pokemon i julklapp)

[Blue_Lugia]
1/1/16, 12:40 AM
#6

Gott nytt år! Nu hoppas jag på att 2016 blir ett mycket bättre år!

Annons:
Upp till toppen
Annons: