Annons:
Etikettveckans-fråga
Läst 1103 ggr
Mitchika
2/6/16, 2:12 PM

Veckans fråga #7

Det är dags för en ny Veckans fråga! (En dag sen, men jag somnade ifrån det av en mycket god anledning) 😃

Mer musik och Pokémonvärlden är ju full av fantastisk musik så jag ser inget problem med att fortsätta hålla fokus på det. Ännu en låt från NateWantsToBattle, en remake av en av mina favoritlåtar från Pokémonspelen, "Red/Lance's theme"  vilket också leder mig till veckans fråga! 🙂

Så, medlemmar, säg mig… 

Vilken är er favoritlåt från Pokémonspelen? 

Vilken är eran favoritmusik från spelen? Det gäller givetvis alla spelen, både från huvudserien och spin-offs som Mystery Dungeon, Ranger, Colosseum etc. Kanske svårt att bara välja en låt, så.. posta på så många ni vill, om ni har för svårt att välja! 😃

Covers på låtarna går utmärkt också. Ni får hemskt gärna länka till låtarna om dom finns på t.ex YouTube. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2/6/16, 2:36 PM
#1

Jag har många favoriter ska jag erkänna, men en av dom som står riktigt högt.. Jag säger bara Pokémon XD Gale of Darkness, Miror B! 😃❤️

Jädrar, nu vill jag spela det igen..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

_pipboyPokemon
2/6/16, 4:32 PM
#2

🙂

_pipboyPokemon
2/6/16, 4:38 PM
#3

Denna också! 🤐

Mitchika
2/6/16, 5:00 PM
#4

#2 Åååh, jag älskar Route 10-musiken i Black/White! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2/6/16, 8:44 PM
#5

Åh, det finns så många, men alltså känslan när man kommer ut från Mt. Moon i pokemon red/blue/yellow och gör Route 4 musiken är oslagbar!

Upp till toppen
Annons: