Pokémonprylar, gosedjur etc.

Beställde monthly pikachu pair

2016-03-24 10:34 #0 av: AnnaMoonshadow

Häromdagen kunna jag inte hålla mig och beställde en uppsättning av  månads-pikachun för April från japanska Pokémon Center genom en person på ebay. Kände att jag måste dela med mig av mitt impulsköp här, bland folk som säkerligen förstår varför en fullvuxen kvinna importerar gosedjur för flera hundra kronor.Skämtar Visst är de söta i sina skoluniformer? 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-03-24 12:27 #1 av: Blue_Lugia

Jättesöta!
Det är inte alls konstigt! Här har du en till vuxen kvinna som importerar
gosedjur ibland. ; )

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-03-24 14:57 #2 av: -Aida-

Även jag är en vuxen kvinna med ganska stor samling pokemon gosedjur. Skrattar

Dom är jätte söta i uniform! Kär Jag blir så sugen på att beställa jag med nu när jag har pengar, men det är antingen pokemon gosedjur eller Magic kort isåfall. 

Anmäl
2016-03-24 15:50 #3 av: Mitchika

Ååååh, jag vill ha..! FörskräcktKär

Jag visste inte ens att några såna Pikachus fanns! Håll hårt i dom, eller så kan dom vara borta en dag.. OskyldigSkrattar

Jag fick en stor Pikachu-mjukis på min födelsedag i år av min mamma och jag har tonvis med andra Pokémonmjukisar också. Dom står lite överallt i lägenheten och visar upp sig, ståtliga och fina. Skrattar

Förstår gör vi garanterat! Det finns många här på sajten som gör sånt och även mycket annat utöver det. Skrattar

Förrförra julen dekorerade jag även en julgran full med Pokébollar (finns bilder här på sajten) i mitt vardagsrum. Jag har också haft ett någorlunda stort pepparkakshusprojekt med Pokémonfigurer till och funderar på att göra något liknande men ännu större i år, om jag orkar. Glad

Så vi är många Pokémonälskare här som gör många roliga (och ibland dyra) saker involverande Pokémon! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-03-24 17:32 #4 av: Blue_Lugia

#3 Pssst! Googla på "Perfect Pair Pikachu". Helt bedårande och jag var lite sugen på en sån förut. :)

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-03-24 17:35 #5 av: Mitchika

#4 Jag.. jag dog precis lite.. jag måste ha..! Yrar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-03-28 22:29 #6 av: AnnaMoonshadow

hehe tack alla, det känns så bra med stöd :P Min mamma har aldrig riktigt förstått mina intressen så hon mest rullar på ögonen åt mig när jag får för mig att göra sånthär. 

#4 de var ju supersöta! 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.