Annons:
Etikettpokemon-prylar-gosedjur-etc
Läst 1853 ggr
[Blue_Lugia]
2016-04-30 00:41

Mina plushies.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har (tyvärr) en enorm samling plushies.. Därför ligger en stor del av dom i skåpen, så såhär ser det inte ut i vanliga fall…..

Annons:
Odd
2016-04-30 01:10
#1

Varför tyvärr?

Jag är 22 och har över 270 gosedjur som jag samlat på mig sedan jag var bebis, inget särskilt tema annat än att de är söta eller mjuka, senast jag köpte något nytt var för bara några månader sedan😃 Förvarar nästan alla i sängen, stora fluffiga saker som är mycket bekvämare än kuddar! Resten står i en öppen hylla brevid. Har till och med kvar mitt allra första gosedjur, en grön hemmasydd sjöhäst med en skallra i, den har fått hedersplatsen vid huvudkudden👍 Kan ju inte slänga mina barndomskompisar 🤐

Är väl inte konstigare än folk som samlar på prydnadsfigurer eller designsaker, så jag tycker du kan vara stolt över din samling!

Grym Charmander 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[Blue_Lugia]
2016-05-01 23:28
#2

#1 Haha jag är ändå några år äldre (26), och har ingen aning vart jag ska göra av dom. . Glömmer alltid undan allt när någon kommer hem, så därför känner jag att, nja…don't waste anymore money on this…. xD Hursomhelst, ja Charmander är min nya favorit, sitter med den ibland när jag spelar Red. ; )

molam
2016-05-02 22:47
#3

Eeveehundarna kan får RÅÅÅÅÅKAAA komma hit, Espeon och Glaceon vill ha nya kompisar!  😂 😇

Jättefin samling göm dom inte, var stolt över dom =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
2016-05-02 22:53
#4

#3 Umbreon hälsar att Espeon och Glaceon kanske "råkar" ha vägarna förbi här, och kanske "råkar" bli kvar. ;)

molam
2016-05-02 23:05
#5

Espeons motsvar är att hon inte går ut på natten 😃

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
2016-05-03 00:46
#6

#5 Men hon kan ju titta förbi på dagen? ^^

Annons:
molam
2016-05-03 07:58
#7

Men på dagen finns där ingen som kan släppa ut henne =3😉

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: