Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1059 ggr
AnnaMoonshadow
2016-05-10 14:12

Nyheter om Sun and Moon

Så vi fick en ny video idag gällande Sun & Moon. Där visades de tre starters och de två legendariska  samt hur omslagsarten ser ut för spelen, bland annat. Vad tycker ni om det?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
-Aida-
2016-05-10 15:00
#1

Dom legendariska ser fantastiska ut, känner faktiskt lite besluts ångest över vilket spel jag ska välja, däremot är starter pokemonen de fulaste nånsin typ, måste få se deras utvecklingar.

Mitchika
2016-05-10 15:54
#2

HOLY MOTHER OF MEWTWO!!! 😮🤦‍♂️😃😍KärKärKär

Hallå, min nya älskade Fire-starter! KärKär

Det blir en Litten för mig, det är jag säker på och nu har jag till den 18:e november på mig att hitta ett namn till den och det lär behövas! SkrattarKär

Legendarerna var UNDERBARA.. Jag kan inte välja vilken jag gillade mest. Lejonet var sagolikt, men månvarelserns design var så läcker! Det blir fortfarande Moon för mig, men det var länge sen jag gillade båda legendarerna i ett spel lika mycket! SkrattarKär

#1 Jag håller faktiskt med dig, riktigt fula starters. Jag blev besviken som sjutton när jag såg dom först.. 😕

Det enda jag gillade med dom är att dom verkar passa riktigt bra in i regionen dom kommer från. Och som vanligt fanns det en jag gillade lite mer än dom andra, så det blir den. Men det låg ganska nära mellan Litten och Rowlet för jag gillar verkligen ugglor. Kär

Men även sälen hade sin charm.. kanske för att den påminner mig lite om Oshawott.. Säg inte att jag fått problem att välja nu?! 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2016-05-10 15:57
#3

Meeh säger jag bara… not very impressed… Men jag vänjer mig nog som med allt annat.

Mitchika
2016-05-10 16:01
#4

Är det bara jag eller ser det nästan ut som om Rowlet har toppen av en lövbikini på sig?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2016-05-10 16:09
#5

Tråden med samlad information är uppdaterad, samt att videon i den är utbytt. Missade jag något? Bara skriv det i såna fall! 😃

http://pokemon.ifokus.se/discussions/56d2c6adce12c47ac9009e86-pokmon-sunmoon-vad-vi-vet-hittills

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
2016-05-10 17:38
#6

Oh Gud vad söta starters! Blir nog popplio för mej som starter😍❤️❤️❤️❤️!!!!

Annons:
Gerbilles
2016-05-10 17:48
#7

#4 Precis samma sak sa min kompis när jag visade henne en bild på den 😛

Mitchika
2016-05-10 17:52
#8

#7 Haha, kul att det inte bara är jag! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Gerbilles
2016-05-10 18:00
#9

#8 Hoppas bara inte dess utvecklingar får hula kjol eller liknande, då måste jag nog hitta en ny starter 😮

-Aida-
2016-05-10 18:07
#10

Jag skulle välja Litten men jag vill gärna se utvecklingarna först eftersom det är den sista  som man ska glo på hela spelet ut. Gapskrattar

[Blue_Lugia]
2016-05-10 19:07
#11

#4 och #7 Ni ser det ni vill se. ; )

_Elina
2016-05-10 22:47
#12

Haha! Jag tycker nog snarare att "lövbikinin" ser ut som en fluga 😃

[Blue_Lugia]
2016-05-10 23:13
#13

#12 Ser mer ut som det ja. :)

Annons:
Novissen
2016-05-11 16:23
#14

Jag såg detta igår och jag bara OMG jag är på team moon och hade valt Litten men läjonet är väldigt fint också. jag älskar legendarena och starterna blev jag lite missnöjd med.men jag ör väldigt glad att få se alla endå😄😀

Upp till toppen
Annons: