Annons:
Etikettpokemon-go
Läst 2641 ggr
Mitchika
2016-07-17 13:05

Pokémon Go - Vilket team?

Jag släpar mig ut ur min lilla semestertid (helt slut på grund av personliga skäl och saker som hänt i min vardag) för att snacka lite Pokémon Go. Givetvis har jag inte missat att spelet släppts och jag har spelat en hel del både idag och igår. 😃

Nu blev jag lite nyfiken då jag själv nådde nivå fem och överväger att släpa mig iväg till närmsta gym (som egentligen ligger jättenära, jag är bara lat) för att gå med i ett team. Jag har i stort sett redan bestämt mig för vilket, men nu vill jag veta vilket team ni andra som spelar på sajten har gått med i! 😃

Vilket team har flest medlemmar här på sajten? Vilket gick ni med i? Team Mystic, Team Valor eller Team Instinct?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
-Aida-
2016-07-17 14:28
#1

Jag gick med i instict, jag har förkärlek till elektriska pokemon och sen använder jag zapdos i competitive battling på alpha sapphire, sen är ju gul en nostalgisk färg eftersom pokemon gul va de första pokemon spelet jag fick. 😃
Min favorit färg är blå men gul vägde lite tyngre av dom anledningarna.

Lojs
2016-07-17 19:19
#2

Jag gick med i team Valor. Upptäckte senare att de flesta här är team Mystic. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Mitchika
2016-07-18 00:10
#3

Jag tog mig äntligen till gymmet och fattade mitt tuffa beslut. Jag velade ett tag mellan Valor och Instinct, men från början hade jag egentligen redan bestämt mig. 

Team Instinct här! 😃

Jag har alltid varit svagast för elektriska typer (med eld tätt därefter), så för mig var valet inte speciellt svårt. Pikachu är min favoritPokémon, mitt första egna spel var Pokémon Yellow, jag älskar gult, jag älskar Zapdos.. 😍

Dock verkar jag vara rätt ensam häromkring. Dom två gymmen i närheten skiftar konstant mellan rött och blått..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2016-07-18 08:02
#4

Välkommen till Instinct! 😃 Misstänkte du också skulle välja den av dom anledningarna.
Mitt gym skiftar mellan rött och gult mest, har varit lite blått, skulle vilja ha en stark pokemon som kan ta gymmet någon gång eller bara stå där i gult.

Wellcraft
2016-07-18 08:25
#5

Team Valor

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Mitchika
2016-07-18 13:22
#6

#4 Tackar, tackar! 😃

Haha, ja, det kanske inte var så svårt att lista ut. 😃

Jag har fått en ny rival i Valor nu som jag snackade lite med för en stund sedan, så det ska bli spännande. Jag lovade att säga till när jag blivit stark nog att ta gymmen från honom och hans polare i Valor och det gör jag med glädje. 😃

Jag fick faktiskt äta upp mina ord lite. Igår kväll såg jag att ena gymmet lyste gult av Instincts färger och dom hade buffat upp gymmet lite. Så helt ensam är jag visst inte. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[Blue_Lugia]
2016-07-18 14:09
#7

Åh det var ett svårt val, velade länge mellan team Instinct och team Mystic. Det blev dock till sist team Mystic även om det nära på blev det andra. Articuno i all ära! ^^

taylor__lambert
2016-07-20 20:19
#8

Mystic :) Visar sig att det både finns mystic och valor där jag bor, men att avgöra från de båda sidor så tycker jag mystic tilltalar mig mer.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Draken
2016-07-21 10:49
#9

Har faktiskt inte gått med i något team, inte än i varje fall. har inte fått riktigt grepp om hur spelet går till, har laddat ner det och startat upp det, hittade f.ö Bulbasaur i fikarummet på jobbet kl. 02.30 den natten jag äntligen kom in på appen 😉

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Outlawly]
2016-07-21 15:18
#10

Jag gick med i team valor. Jag tänkte inte efter så noga. Hade jag valt om hade det blivit Mystic då första spelet var pokemon Blue. 

Sen så valde jag blått och gult på outfiten och startade med Bulbasaur 😂

Majaa12
2016-07-21 16:50
#11

Hur väljer man lag? Är snart i level 6

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Lojs
2016-07-21 17:02
#12

#11 Klicka på ett gym som du ser på din karta. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Majaa12
2016-07-21 20:03
#13

#12 Jaha, bor inte i närheten av något, men då ska jag göra det när jag ser ett, tack :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Hallonsmurfen
2016-07-23 14:30
#14

Jag är i Team Instinct! Av de tre legendariska fåglarna är Zapdos min minsta favorit och elektriska pokémon är inte min favorit eller något i den stilen, men av färgerna var gul min favorit och det som jag mest gick efter var hur ledarna beskrev sina lag och då tyckte jag verkligen att Instinct tilltalade mest!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2016-07-23 14:37
#15

#14 Awesome, high five! 😃👍

Go Team Instinct! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2016-07-23 14:43
#16

#15 😃

Här där jag bor är det ganska jämt mellan de tre teamen tror jag men det är ju alltid så roligt att se när ett av gymmen lyser gula. 😃🏆

Medarbetare på Pokémon iFokus

thea_thea
2016-07-23 19:39
#17

Instinct :D

DogeLove
2016-07-26 11:32
#18

team mystic!👍

IceTee
2016-07-26 19:51
#19

Både jag och min partner valde Mystic, jag valde för att jag tycker Articuno är snyggast 😊 vet inte varför han valde, haha

Medarbetare på Skor iFokus

Draken
2016-07-27 18:01
#20

Är bara på level 4 just nu, men skall ut med en kompis nu ikväll, skall kolla med henne vilket team hon är med i, och så skall jag kolla med en annan kompis också, så kanske vi kan vara i samma team allihopa 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
[Blue_Lugia]
2016-07-28 00:09
#21

#19 Articuno är min favorit av dom tre också. <3 :)

Draken
2016-07-28 10:22
#22

Det blev det röda teamet (valor) för mig :) Mina båda kompisar och ena kompisens sambo är i team röd, så jag gick också med där :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Peak303
2016-07-29 19:34
#23

Valde mystic då min bror och de andra jag brukar gå med är i det :) Samt att jag alltid föredragit blått ;D

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Draken
2016-07-31 11:23
#24

Gjorde en till gubbe, och där är jag i team Mystic :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

SimsBrooke
2016-07-31 14:36
#25

Jag har faktiskt inte valt Team. Jag har inte varit ute så mycket och spelat, men blir nog mer efter att jag slutat jobba. Men jag har faktiskt ingen aning om vilket team jag ska välja 🤔

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

molbojse
2016-08-03 15:33
#26

Mystic här! Mest för att de jag spelar med är blåa :p

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

JuliaMG
2016-08-06 18:08
#27

Team Mystic!😃Gjorde dock ett antal test på internet och fick bara Mystic på ett av dem, på resten av dem var jag Instinct!😊

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Annons:
Wony
2016-08-06 19:57
#28

Inte valt ännu då jag bor för långt från ett gym (är level sju men inte kunnat välja ännu) men lutar åt Instinct. Men får se vad jag väljer när det väl är dags.

ShinyDedenne
2016-08-08 11:57
#29

Jag är med i Team Mystic!! Eftersom min favoritfärg är blå och Articuno  är också min favorit av de legendariska fåglarna. Innan jag valde team var jag helt säker på att Team Valor var det allra mest populära valet, så jag antar att jag valde team av helt personliga skäl 😃

Upp till toppen
Annons: