Pokémon Go

Nollställd konto efter uppgradering av PokémonGO

2016-08-02 17:45 #0 av: deejken

Efter att ha uppdaterat PokémonGO-appen så blev hela kontot nollställt och kunde inte hitta mitt konto. Jag testade med att köra 'glömt-lösen' för att kanske återfinna mitt konto. Men inget funkade.

Lösning någon?
Tack så mycket i så fall

Anmäl
2016-08-02 23:30 #1 av: Akiraka

Kontakta Niantic har dock ingen länk gör ingenting som att börja om. gör det bara krångligare.

Anmäl
2016-08-02 23:41 #2 av: -Aida-

Håller med att du bör kontakta Niantic om du inte vill börja om förstås.

Anmäl
2016-08-03 12:02 #3 av: deejken

Tack för tipset :)

Anmäl
2016-08-04 09:57 #4 av: Rovfisk

En kompis till mig gjorde också uppdateringen, och även hon förlorade mycket i spelet. Hon var på Lv. 17 och gick ner till Lv,2 efter uppdateringen, hon förlorade också alla sina bollar och andra items.

Jag har inte gjort uppdateringen,och tänker inte göra den heller, om de inte rättar till glitchen.

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2016-08-04 15:31 #5 av: Blue_Lugia

Det krånglar för mig med, så nu skiter jag i det här! Har avinstallerat appen.
Det var kul så länge det varade. >:(

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.