Nollställd konto efter uppgradering av PokémonGO
Efter att ha uppdaterat PokémonGO-appen så blev hela kontot nollställt och kunde inte hitta mitt konto. Jag testade med att köra 'glömt-lösen' för att kanske återfinna mitt konto. Men inget funkade.
Lösning någon?
Tack så mycket i så fall
Kontakta Niantic har dock ingen länk gör ingenting som att börja om. gör det bara krångligare.
Håller med att du bör kontakta Niantic om du inte vill börja om förstås.
Tack för tipset :)
En kompis till mig gjorde också uppdateringen, och även hon förlorade mycket i spelet. Hon var på Lv. 17 och gick ner till Lv,2 efter uppdateringen, hon förlorade också alla sina bollar och andra items.
Jag har inte gjort uppdateringen,och tänker inte göra den heller, om de inte rättar till glitchen.
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI
Det krånglar för mig med, så nu skiter jag i det här! Har avinstallerat appen. Det var kul så länge det varade. >:(