Annons:
Etikettpokemon-go
Läst 1315 ggr
deejken
8/2/16, 5:45 PM

Nollställd konto efter uppgradering av PokémonGO

Efter att ha uppdaterat PokémonGO-appen så blev hela kontot nollställt och kunde inte hitta mitt konto. Jag testade med att köra 'glömt-lösen' för att kanske återfinna mitt konto. Men inget funkade.

Lösning någon?
Tack så mycket i så fall

Annons:
[Akiraka]
8/2/16, 11:30 PM
#1

Kontakta Niantic har dock ingen länk gör ingenting som att börja om. gör det bara krångligare.

-Aida-
8/2/16, 11:41 PM
#2

Håller med att du bör kontakta Niantic om du inte vill börja om förstås.

deejken
8/3/16, 12:02 PM
#3

Tack för tipset :)

Draken
8/4/16, 9:57 AM
#4

En kompis till mig gjorde också uppdateringen, och även hon förlorade mycket i spelet. Hon var på Lv. 17 och gick ner till Lv,2 efter uppdateringen, hon förlorade också alla sina bollar och andra items.

Jag har inte gjort uppdateringen,och tänker inte göra den heller, om de inte rättar till glitchen.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
8/4/16, 3:31 PM
#5

Det krånglar för mig med, så nu skiter jag i det här! Har avinstallerat appen. Det var kul så länge det varade. >:(

Upp till toppen
Annons: