Annons:
Etikettpokemon-go
Läst 1202 ggr
Kirnzy
2016-08-08 12:35

Konto på Pokémon go

Min bror har ett konto som han innan var inloggad på på en mobil och iPad. Efter uppdateringen loggades han ut från mobilen och nu kommer han inte in igen eftersom han inte vet vad mailaddressen är. Finns det något sätt man kan ta reda på vilken mailaddress som kontot är kopplat till?

Annons:
-Aida-
2016-08-08 12:56
#1

https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/224047008-Account-issues-and-help-logging-in

Niantic har support för vanliga frågor på sin hemsida.
Din bror måste enligt artickeln jag länka ovan hämta sin epost från google eller pokemon trainer club beroende på vad han använder att logga in med och följa dom instruktionerna.

Kirnzy
2016-08-08 13:20
#2

Ja, jag gjorde ett googlekonto åt honom och sen screenshota det för att inte glömma bort, men någon raderade bilden. Men jag har nu testat följa det i länken, men hitta det ändå inte.. Tycker det är rätt så dåligt att man inte kan se adressen när man är inloggad på kontot.. Men aja, eftersom det inte funka så är fest kanske bara att göra ett nytt konto.. Tack ändå :)

Hallonsmurfen
2016-08-09 16:28
#3

I och med den senaste uppdateringen ska det nu gå att se vilken mailadress som är kopplad till kontot ifall du är inloggad. Du går bara in på settings och så står den längst ner under 'Sign out'

Medarbetare på Pokémon iFokus

Kirnzy
2016-08-09 17:05
#4

#3 Vad bra :) Updateringingen måste ha kommit ut strax efter han uppdaterade förra..

Upp till toppen
Annons: