Veckans Fråga

Pokemon tunering 2017

2016-11-16 15:34 #0 av: chupete

Hej jag är intresserad av att vara med på en pokemon tunering, Nintedo 3ds WIFI battle, hur löser jag det?

Anmäl
2016-11-16 18:44 #1 av: molam

Vi brukar ha turneringr här lite nu och då ^^

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-11-16 23:02 #2 av: chupete

Okej när kan det arrangeras en till? Vore galant

Anmäl
2016-11-16 23:31 #3 av: -Aida-

Om nån vill hålla i den så skulle de vara en bra start.

Snart kommer sun och moon ut också, frågan är om vi ska ha nån sorts sun/moon turnering senare eller med dom äldre spelen som ORAS, X, Y?

Anmäl
2016-11-17 00:05 #4 av: chupete

Vi borde köra sun & moon det vore så epic

Anmäl
2016-11-17 12:30 #5 av: chupete

Vem är det som brukar styra detta?

Anmäl
2016-11-17 14:24 #6 av: -Aida-

Har för mig att de är Mitchika som arrangerar dessa turneringar, jag brukar dock inte vara med men kanske denna gång ifall de blir en.
Vi brukar få ett par veckor att bygga upp våra lag också innan turneringarna startar.

Anmäl
2016-11-17 19:23 #7 av: DogeLove

Jag är med om det blir turnering i pokemon x och y eller sin and mon men inte om det blir OROAS dock!

----------------------------- 🐶🦁🐨🐰🐱🐭🐻🐷
Anmäl
2016-11-17 19:46 #8 av: Mitchika

Jag brukar hålla i turneringar här på sajten om intresset är tillräckligt stort och vi får ihop ett gäng anmälningar. Glad

Däremot är jag osäker på om det är såna turneringar som TS menar. Detta är inga officiella turneringar eller liknande dom som Nintendo/GameFreak/Pokémon Company håller i, utan en rolig inofficiell turnering som ibland har priser när jag eller andra medlemmar kan hitta något spännande värt att kämpa om. Glad

Vad för slags turnering är det du vill delta i, chupete? En av Nintendos officiella eller bara vilket som? Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.