Annons:
Etikettveckans-fråga
Läst 777 ggr
chupete
2016-11-16 15:34

Pokemon tunering 2017

Hej jag är intresserad av att vara med på en pokemon tunering, Nintedo 3ds WIFI battle, hur löser jag det?

Annons:
molam
2016-11-16 18:44
#1

Vi brukar ha turneringr här lite nu och då ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

chupete
2016-11-16 23:02
#2

Okej när kan det arrangeras en till? Vore galant

-Aida-
2016-11-16 23:31
#3

Om nån vill hålla i den så skulle de vara en bra start.

Snart kommer sun och moon ut också, frågan är om vi ska ha nån sorts sun/moon turnering senare eller med dom äldre spelen som ORAS, X, Y?

chupete
2016-11-17 00:05
#4

Vi borde köra sun & moon det vore så epic

chupete
2016-11-17 12:30
#5

Vem är det som brukar styra detta?

-Aida-
2016-11-17 14:24
#6

Har för mig att de är Mitchika som arrangerar dessa turneringar, jag brukar dock inte vara med men kanske denna gång ifall de blir en.
Vi brukar få ett par veckor att bygga upp våra lag också innan turneringarna startar.

Annons:
DogeLove
2016-11-17 19:23
#7

Jag är med om det blir turnering i pokemon x och y eller sin and mon men inte om det blir OROAS dock!

Mitchika
2016-11-17 19:46
#8

Jag brukar hålla i turneringar här på sajten om intresset är tillräckligt stort och vi får ihop ett gäng anmälningar. 🙂

Däremot är jag osäker på om det är såna turneringar som TS menar. Detta är inga officiella turneringar eller liknande dom som Nintendo/GameFreak/Pokémon Company håller i, utan en rolig inofficiell turnering som ibland har priser när jag eller andra medlemmar kan hitta något spännande värt att kämpa om. Glad

Vad för slags turnering är det du vill delta i, chupete? En av Nintendos officiella eller bara vilket som? Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

chupete
2016-11-18 17:03
#9

Jag är med i vilket som, kan vara ärlig och säga att detta är första gången jag vill köra en tunering, vill se om jag kan spela och är värdig att fortsätta till officiella tuneringar, pokemon är min hobby,och jag är down no matter what. Ge mig ett datum, tid och plats så är jag där! Själv bor jag i stockholm också.

Upp till toppen
Annons: