Annons:
Etikettpokemon-animen-och-filmerna
Läst 1881 ggr
MuffinDigger
2016-11-20 23:41

Säsong 20

Just nu så finns det en trailer ute på youtube och till och med ett avsnitt. Allt är känns som ett stort skämt, Ash ser ut som en 9 åring, hans mamma år med, han är klumpig och springer runt och skriker och allt är "fel" animerat. Är det någon som vet om det är den riktiga seriern?

Annons:
Mitchika
2016-11-21 00:27
#1

Jo, jag har sett avsnittet du menar och jag misstänker att det är fortsättningen. Min reaktion var exakt samma som din när jag först såg det. Ash och animationen verkar ha fått "Alola-former" dom också. 🤦‍♂️

Från att ha varit ganska badass i förra säsongen verkar Ash nu ha backat några år i ålder igen. Pokémonvärldens under slutar aldrig förvåna mig. 😃

Jag blev så förbannad när jag först såg det här, men.. alltså, det har en viss charm, även om jag inte gillar den till 100 %. Om man bara kan bortse från att Ash plötsligt ser ut och beter sig som ett litet barn, har fått en Alola-form och inte den mer badass versionen han var i Kalos (jämfört med den nya Ash). 

Han såg äldre ut när han först gav sig av ut på sin resa, för sjutton.. 😮

Jag misstänker att den här säsongen riktar sig till mycket yngre personer? 🤔

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

MuffinDigger
2016-11-21 06:43
#2

Joo, förmodligen är det så då.

chupete
2016-11-21 11:38
#3

Har läst flera trådar och följt news innan avsnitten och nya säsongen släpptes, det kommer inte vara som XYZ. Detta blir en komedi serie. Men måste ändå följa som sagt.. Blir 2 avsnitt varje tisdag! :)

chupete
2016-11-21 11:38
#4

Rowlet kommer troligen bli satoshis starter.

Upp till toppen
Annons: