Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 671 ggr
Draken
11/23/16, 9:13 AM

Resan genom Alola

Team Litten:

Nu är det bara en timme kvar tills vi skall hämta våra spel. Jag påbörjar att skriva om resan redan nu, för att slå ihjäl lite tid istället för att gå runt och titta på klockan 🤪

Jag har inte bestämt vilket fulltaligt team jag skall ha, men några är bestämda, och det är:

*Litten, Rockruff och Pikipek. Är inne på att ta med Sandilite, men har inte riktigt bestämt mig ännu.

Jag kommer endast gå med nya pokemon den här gången. Munchlax skall jag hämta, men kommer inte att gå med honom den här gången.

Eventuellt att jag kommer gå med Cubone eller vulpix i nya formen …men det är heller inte bestämt ännu.

Nu skall jag börja fundera på att åka ner på stan och vänta på att Gamestop skall öppna. jag återkommer efter start 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
molam
12/2/16, 11:59 PM
#1

Du återkom aldrig, KVINNA! 😡

😂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
12/3/16, 11:18 AM
#2

Beror nog på att det gick åt skogen med både team litten och att klara siggenom spelet ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
12/27/16, 4:59 PM
#3

Ger du upp så lätt? ^^

Draken
12/28/16, 10:32 AM
#4

Första gången jag gick igenom gav jag upp vid ena trialen på sista ön. Kom inte därifrån, eftersom jag fick black out hela tiden. Breedade ett annat team, och då gick et bättre.

Har gått igenom hela Sn och fångat de flesta UB's, och nu är jag på väg genom Moon med ytterligare ett annat breedad team, har kommit till tredje ön. Har valt att inte dokumentera denna gång, men det kommer väl nång gång i framtiden ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: