Annons:
Etikettoff-topic
Läst 673 ggr
-Aida-
12/23/16, 11:21 PM

OT: Julklappar

Vad fick ni i julklappar? Hur firade ni jul? :)

Annons:
[Blue_Lugia]
12/23/16, 11:34 PM
#1

Får inget, men är hemma i lugn och ro med vovven kan jag säga redan nu. ; )

Anonym783
12/24/16, 1:24 AM
#2

Firade ni jul redan den 23:de? 🤔

Hakuna Matata.

-Aida-
12/24/16, 1:27 AM
#3

Jag har tre hem att fira, så ena idag och två imorrn. :p

Draken
12/24/16, 10:34 AM
#4

Har inte öppnat några julklappar ännu, men skall fira hemma med familjen :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

LillaGideon
12/25/16, 7:32 PM
#5

JAg fick pengar, 7300kr för att vara exakt. :-) Blev en RICH BITCH där för ett tag, men har redan handlat upp dem i Monster Butikens grymma MellandagsREA!!! Och på beställt en Nintendo 3DS och Pokemon Sun/Moon. Tog snabb frakt - så jag hinner spela något under jullovet

-Aida-
12/26/16, 8:26 AM
#6

#5 De va inte lite pengar!

Jag fick en robotdammsugare, en tavla som mamma gort, en jätte skönt mössa med inbyggda hörlurar 😂, en kopp som min syster har designat med bilder av min hund, en massa godis och garn till min stickning, en målarbok med under vattens motiv. 😍

Annons:
Draken
12/26/16, 11:07 AM
#7

Jag fick mycket nyttigt och bra i julklapp. Ett ytterfilter till stora akvariumet, 6 stora kaffeglas och 6 små, samt 3 glasmuggar som är designat just till in kaffemaskin. Fick även en del godis, ett nytt tangentbord och mus, fickalmanacka och 5 lådor med kaffekapslar till maskinen. Jag är jättenöjd måste jag säga :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Lilyz]1
12/26/16, 11:39 AM
#8

Jag fick som vanligt alldeles för mycket, för mig är dock inte klapparna så viktiga. Men självklart blev jag glad för allt, bästa julklappen var nog ett bäddset. Behövde nya sängkläder och detta var verkligen jätteskönt och snyggt dessutom. 🙂

Hoppas att alla haft en bra helg oavsett julklappar eller inte! 🌺

molam
12/26/16, 11:13 PM
#9

Jag fick 2 BHar, en mugg med pikachu på, 3 Böcker (Boktrilogi, Cirkeln, Eld och Nyckeln) samt en 2in1 förpackning med ett par hörlurar och ett headset. Riktigt nöjd blev jag fick mina böcker om mina Bhar vilket var det enda jag önskat mig xD

Vi firade jul hemma, men mina ögon har jävlats i snart en vecka så det blev inget "Skönt" firande, men helt okej ändå ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: