Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 909 ggr
Draken
1/10/17, 8:31 AM

Alolan favorit (er) ?

Av ren nyfikenhet. Nu har väl de flesta spelat pokemon Sun och Moon och har träffat på de flesta pokemonen.

Vilka är era favoriter, endast bland Alolan pokemonen ? (Gamla pokemon med alolanform räknas också som "nya" )

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Draken
1/10/17, 8:33 AM
#1

Mina favoriter (hittils) av de nya pokemonen är:

*Salandit/Salazzle

*Rockruff/Lycanrock

*Popplio, samt utvecklingarna

*Vikavolt

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Blue_Lugia]
1/10/17, 9:04 AM
#2

Kommer nog bli en rätt lång lista; Popplio (såklart! ) Pikipek och dess utvecklingar Lycanroc dagform Alola Sandslash Alola Raichu Silvally Alola Marowak Stufful och Bewear Ok, blev inte så värst långt, men kommer inte på vilka mer som fanns. ; )

-Aida-
1/10/17, 10:23 AM
#3

Mina nya favoriter är Lycanroc dagsform Silvally Goliosopod Mudsdale

molam
1/10/17, 11:58 PM
#4

Mina favoriter är;

*Mimikyu
*Popplio-Brionne-Primarina
*Mudbray-Mudsdale
*Bounsweet-Steenee-Tsareena

Nu går jag med Trumbeak känns bra än så länge men vill vara säker innan ag vet om jag gillar den eller inte ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

DogeLove
1/11/17, 8:01 PM
#5

Poppis och dens utvecklingar Vulpix/Ninetales alola form Rockruff Lycanrock midday form!

DogeLove
1/11/17, 8:02 PM
#6

Popplio skulle det stå (duma adokorekt)

Annons:
[Blue_Lugia]
1/11/17, 9:40 PM
#7

#6 Men Poppis skulle väl vara ett gulligt smeknamn till Popplio, eller hur? 😊 Men man kan ändra sitt inlägg strax efter man skrivit det. Om man trycker på inlägget så hoppar det upp en liten text som heter "hantera". Tryck där så kan man redigera det som blev felstavat. Fast det går bara upp till en timme efter att man skrivit inlägget här jag för mig. :)

DogeLove
1/11/17, 10:51 PM
#8

#7 Tack för att du sa det så vet jag till nästa gång jag gör ett inlägg och det blir fel! :)

Upp till toppen
Annons: