Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 832 ggr
-Aida-
2017-02-04 22:43

Pokemon Duels

Ett pokemon spel på mobilen där man slåss med små figurer, jag hade inga höga förhoppningar alls om detta spel, men jag älskar det!
Att få slåss mot riktiga spelare och vinna med olika taktiker är super roligt!
Det är roligt att se dom använda legendariska och andra starka pokemon som Salamence, Blasroise, Charizard, för att bli sönder slagna av min Zangoose eller Scyther med Swords dance på swords dance på swords dance.
Eller min Arbok som troget vaktar målet och duckar alla attacker med sin höga dodge och min Charmander som vaktar med smokescreen.
Rekommenderar spelet starkt, ett spel som inte innebär att betala för att vinna, där man kan ha commons och ändå vinna med starka taktiker.

Annons:
Erratic_Eagle
2017-02-04 22:53
#1

Låter jättekul, älskar pokemon men visste inte att det fanns pokemon iFokus. Jag är mycket inne på akvarium ifokus😋😉😎😅👍

-Aida-
2017-02-05 09:27
#2

Välkommen, kul att du hittade hit. :)

[Blue_Lugia]
2017-02-05 13:44
#3

Kan inte påstå att jag älskar spelet, men det är rätt kul l när man har tid över att spela något. :) Al/Carlo eller vad han heter är superirriterande… vill bara kasta den åt skogen för den är aldrig tyst…. >:( Däremot kul när man vinner figurer för att se vad man får. Önskar bara att det vore lättare att levla upp sina figurer. Har just nu inga jag vill offra i fusion för att komma upp i level.

-Aida-
2017-02-05 13:58
#4

Tycker dom kräver väldigt mycket i xp för att kunna lvla, det känns lite frustrerande.

Har inte märkt av att AI säger något, min är tyst som en mus, blinkar till lite men den säger inget. 😂

[Blue_Lugia]
2017-02-05 15:08
#5

#4 Jag kör även quests och där är den aldrig tyst… Rotomdex varning?

Upp till toppen
Annons: