Annons:
Etikettrollspel
Läst 1752 ggr
Mitchika
2017-05-26 00:35

[RP] Karaktärsbiografier för Pokémon

Här kommer en tråd där vi kan posta information om våra rollspelskaraktärer som kommer användas till nuvarande och framtida rollspel här på sajten. Både för att ha information om olika karaktärer samlade på ett lättillgängligt ställe för bland annat inspiration och för att inte behöva översvämma rollspelstrådarna med karaktärsbiografier. 🙂

Istället kan du enkelt hoppa in i rollspelstråden du vill delta i genom att skriva att du hoppar in med "karaktärens namn" och länkar till den här tråden samt numret på inlägget som din karaktärs biografi har. 

Vill du lägga till en rollspelskaraktär så behöver du fylla i den här mallen: 

Smeknamn: (Din Pokémons unika namn utöver dess artnamn, till exempel Sprakis eller Hugo) 
Art: (Vilken art din Pokémon är, exempelvis en Pikachu eller  en Klefki)
Ålder: (Då Pokémon inte mäter ålder i år så har jag valt dessa ålderskategorier för att ge en ungefärlig känsla för hur gammal din karaktär är: Nykläckt, Unge, Tonåring, Ungdom, Vuxen, Åldring)
Typ: (Mestadels för praktiskt syfte. Pikachu är en Elecrtic typ, till exempel. Vissa rollspel kan tillåta en blandning av typer som inte stämmer in med originaluniversumet. En Pikachu med en Pikachu-mamma och en Clefairy-pappa kan vara Electric/Fairy-typ, till exempel)
Vild: (Om  din Pokémon tillhör en familj, en människa eller tränare eller är en vild Pokémon som lever ute i det fria) 

Födelseplats: (Berätta var din Pokémon är född/kläckt. Du kan nämna vilken region, om det var i det vilda, på ett Pokémon Day Care, i en familj, fantasin sätter gränserna) 
Tränarstatus/relation med människor: (Har din Pokémon någonsin haft en tränare? En människovän? Någon form av relation med människor över huvud taget? Har den aldrig ens sett en människa? Blev den övergiven av sin tränare eller är den kanske bortsprungen?) 
Personlighet: (Beskriv din Pokémons personlighet. Är den social och har lätt att få vänner? Reserverad och lite osäker på främlingar? Bitter och aggressiv? En lättsam skojare som försöker skämta bort det mesta? Eller allt däremellan)
Styrkor: (Alla karaktärer har styrkor och bra egenskaper som hjälper dom och driver dom framåt. Lista några av din karaktärs styrkor här)
Svagheter: (Precis som att alla karaktärer har styrkor så har alla bra karaktärer svagheter också. Ingen är perfekt och vi dras alla med något/några saker som gör livet svårare för oss. Försök ge din karaktär åtminstone ett par svagheter för att balansera upp den) 

Bakgrund: (Vad är din karaktärs historia? Var kommer den ifrån? Vad hände i dess liv innan den hamnade i sin nuvarande situation?) 
Familj: (Har din karaktär familj eller släktingar som den känner till? Lever dom eller är dom döda? Finns dom i din karaktärs närhet? Har dom en bra eller dålig relation till varandra?) 
Skapad för ett specifikt rollspel: (Om ja, länka gärna till rollspelet ifråga. Annars räcker det med ett nej)
Status: (Din karaktärs nuvarande status. Aktiv om den är tillgänglig för eller aktiv i ett rollspel, inaktiv om du inte vill använda karaktären mer för stunden av olika skäl eller avliden om den har dött i ett rollspel och inte kommer komma tillbaka igen i något rollspel)

Det är fritt att skriva så mycket du vill och känner för om din karaktär på varje punkt, men lämna inte någon tom. 🙂

Rita gärna en bild på din karaktär och posta till beskrivningen om du vill, men posta endast  bilder som du själv har ritat alternativt som en annan medlem på sajten har ritat åt dig! Inga stulna bilder från till exempel Google är tillåtet att använda! Bildstölder kommer inte tolereras och upprepade bildstölder kommer leda till skrivförbud på sajten. 

Om något behöver ändras eller uppdateras med din karaktärs biografi och information kan du posta den uppdaterade informationen i tråden så kommer jag att uppdatera din karaktärs biografi så fort jag kan. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2017-05-26 00:35
#1

UPPDATERINGAR
_Nya ändringar som görs med karaktärers biografier kommer sammanfattas här

_

  • Lade till Status på LottaVs karaktär Ginny då detta saknades. LottaV satte Ginnys Status som Aktiv
  • Ändrade LottaVs karaktär Ginnys artbeskrivning från "Blank Eevee" till "Shiny Eevee" för att förtydliga och undvika missförstånd

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2017-05-26 03:03
#2

Vilken smart grej du kom på där! :)

Mitchika
2017-05-26 13:06
#3

#2 Tack! Jag tänkte att det kunde vara både kul och praktiskt, samt ge lite inspiration för karaktärer. 😃

Jag tänkte slänga upp en biografi på en karaktär snart, både för att jag har en och för att visa hur det kan se ut. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-05-26 13:35
#4

Smeknamn: Ginny
Art: Shiny Eevee
Ålder:  Unge
Typ: Normal
Vild: Hon är född i det vilda

Födelseplats: i en skog med min flock

Tränarstatus/relation med människor: vad är en människa 

Personlighet: modig, lojal, äventyrlig och listig
Styrkor: jag är rätt listig 
Svagheter: jag hoppar gärna in i en strid utan att tänka

Bakgrund: jag har levt med min flock i hela mitt unga liv
Familj: min flock
Skapad för ett specifikt rollspel: inte än så länge Status: Aktiv

Nu har jag skapat min första Pokémon!

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
2017-05-26 14:40
#5

#4 Vad är en Blank Eevee? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2017-05-26 15:14
#6

#3 Har redan kommit på en ny. :) Kan man lägga upp den man hade i det förra rollspelet, det är ju mer eller mindre inaktivt dock så det kanske blir krångligt?

Annons:
Mitchika
2017-05-26 15:28
#7

#6 Ja, du kan lägga upp din förra karaktär. Det lättaste är om du anpassar biografin så att den nämner händelserna i "I Viridian Forest" men förklarar varför din karaktär inte är kvar där längre. Samt att du är beredd på att skriva ut din karaktär ur "I Viridian Forest" om det rollspelet skulle bli aktivt igen. På så sätt påverkas inte det gamla rollspelet för mycket och du kan använda din gamla karaktär i ett nytt. 

Jag håller på att fixa Chen, då jag gärna vill använda honom igen. Jag hade kul med honom. 😃

Vi kan räkna "I Viridian Forest" som inaktivt nu fram tills att något annat händer. LajvKrattan har inte varit inne på ett tag och då det tekniskt sett är LajvKrattans rollspel så vill jag inte göra eller bestämma för mycket i det. Skulle LajvKrattan komma tillbaka och rollspelet blir aktivt igen så kommer jag att skriva ut Chen ur det rollspelet för att matcha hans nuvarande biografis historia. Det känns lite synd då det var ett väldigt roligt rollspel, men jag tror inte det kommer bli aktivt igen. 

Skulle det bli det kommer jag skriva ut Chen och troligtvis hoppa in med en ny karaktär istället, om det godkänns. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
2017-05-26 16:32
#8

Smeknamn: Mizu
Art: Popplio
Ålder: Unge
Typ: Vatten (Vatten/Fairy senare)
Vild: Vild, nu.

Födelseplats: Kläckt ur ett ägg som tränaren fick i Daycare Center, men när ägget väl var kläckt var det, allt tränaren kunnat önska, men sen blev det värre.

Tränarstatus/relation med människor: Har tillhört en människa och är människokär, men blev sviken av sin tränare för att hon var för klumpig och fjantig, vilket har gjort så hon har svårt att lita på Människor, men gör sitt bästa.

Personlighet: En skojare med ett hjärta av guld, Mizu älskar att få folk att skratta och älskar att stå i Centrum, men när det verkligen gäller så tar hjärtat över Fånigheten, Mizu är klumpig, men gör alltid sitt bästa.

Styrkor: Godhjärtad, vänlig, Lojal, Drömmare, Trofast, positiv, Klumpig, energisk, stark i sinnet.

Svagheter: Fånig, Klumpig, tafatt, drömmare, busig, Lite awkward.

Bakgrund: Mizu hade ett fantastiskt liv med sin tränare som hon älskade, och som även älskade henne, men en dröm varar inte för länge, Tränaren älskade Mizus Busiga klumpighet, och mizu fick henne alltid att skratta, men en dag så var det dags för Mizu och hennes tränare att möta pokemon gymet för allra första gången… Mizu gjorde sitt bästa,men det var ju så mycket roligare att busa och härja, så Gymledarens pokemon kom aldrig åt Mizu…så Tillslut sa Gymledaren att Det är ingen mening att slåss med en tränare vars pokemon inte tar pokemon matcher på allvar. Sedan Skickade Ledaren ut mizu och hennes tränare.  Mizus tränare förändrades efter detta… hon hade inte lika kul med mizu längre, hon tog liksom avstånd, och slutade att umgås med Mizu. Sen en dag såg mizu att Mizus tränare hade ett nytt ägg, men Varje gång Mizu närmade sig det ägget så Schasade hennes tränare bort henne. Men mizu ga inte upp, hon fortsatte att försöka göra närmanden både till tränaren och till det Nya ägget, hon gav inte upp sitt hopp ^^Men sen en dag kläcktes ägget.. och Mizus tränare var jätte glad! hon ropade på Mizu, och Mizu tänkte att JA! äntligen har hon kommit över mitt misstag =DMizu sprang till tränaren och såg henne.. men hon hade ett mörker i ögonen, och på axeln hade hon en Pichu.Hon ställde Pichu på golvet och sa åt Mizu att stå still, Och mizu stod still för att Mizus tränare sa åt henne att stå still. Tränaren tog mizus boll och Kastade den så hårt hon kunde…. MEN inte på Mizu… utan Rakt in i väggen så den Gick sönder…. Mizu tittade sorgligt på sin tränare och sen mot väggen där hennes Trasiga pokeboll låg… Sedan sa hon
"Mizu… gör Rain dance"
Mizu gjorde som tränaren sa, för anske, bara kanske var det en olycka att tränaren kastade bollen i väggen… sedan SA hon:
Mizu… Jag vill inte ha med dig att göra längre…. PICHU GÖR THUNDER PÅ MIZU! Mizu stod still och tog EMot den där thunder… för hon kunde inte förstå vad tränaren precis sa, Mizu sackade ihop och Tränaren PAckade dom sista sakerna dom hade och flyttade… Mizu blev lämnad kvar… Utan nån familj… helt ensam…

Familj: Inte vad hon vet.

Skapad för ett specifikt rollspel: Nej inte för tillfället.

Status: Väntar på ett rollspel, så aktiv

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Blue_Lugia]
2017-05-26 16:36
#9

Smekamn: Skipper Art: Popplio Ålder: Unge Typ: Water Vild:Från början född i fångenskap Födelseplats/Bakgrund: Skipper föddes på en cirkus. Han har vet inget annat och har levt hela sitt liv som clown med att underhålla publiken. Men människorna var tuffa och hårda mot honom, så han bestämde sig för att en dag rymma och lever nu som en "vild" pokemon. Personlighet: Skipper är trots allt positiv och hjälpsam men har inga vänner, och han föredrar andra pokemon före människor. Skippers styrkor: Lojal, glad och omtänksam Skippers svagheter: Är hans misstro mot mmänniskor och han har lite svårt att stå på sig och är lätt att trycka ner… Tränarstatus/Relation med människor: Skipper hade människor runt sig dagligen när han bodde på cirkusen, men nu undviker han dom helst. Familj: Skippers föräldrar dog på cirkusen när han var väldigt liten. Skapad för specifikt rollspel: Nej Status: Aktiv

[Blue_Lugia]
2017-05-26 16:38
#10

#8 Åh nej, vi har "samma" Pokemon! xD Undrar om jag bör byta karaktär, dom har ju lite liknande drag…. Vad säger Mitchika?

Mitchika
2017-05-26 16:54
#11

#10 Det är inga problem med två Popplio. 😃

Det låter som att Mizu och Skipper skulle ha en hel del kul ihop och utbyte med varandra om dom träffades… eller tvärtom? 😃

Det som eventuellt skulle kunna bli ett problem är om ett rollspel startar och vi har fem Pokémon av samma typ som deltar (såvida det inte är syftet med rollspelet, vill säga). 🙂

Ni får skapa hur många karaktärer ni vill i tråden! Vissa rollspel tillåter att man har fler än en karaktär också, så det är bara att köra på. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-05-26 17:07
#12

#5 En Shiny Eevee! Jag ville bara få in att det var en vitgrå Eeveen där av att jag skrev Blank Eevee men det är en vanlig Eevee som är Vit istället för brun

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
2017-05-26 17:17
#13

#12 Ah, perfekt, då förstår jag! Jag ändrade det till Shiny Eevee för att det inte ska bli några missförstånd. 😃👍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
molam
2017-05-26 17:44
#14

Gillar att vi på ett sett har lite samma pokemon xDD (Förutom att pokemon är samma då, men menar till sättet :p) Jag ska göra mer KAraktärer också =) men Måste bara komma på hur dom sak vara =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

LottaV
2017-05-26 18:34
#15

Smeknamn: Hon heter Gro men kallades Clownen av sin tidigare tränare
Art: Snivy
Ålder: Unge

Typ: Gräs
Vild: Hade en tränare men bröt sig ur sin pokeboll för att hon tyckte att tränaren var för svag

Födelseplats: Född på professor Junibets pokémon labb 
Tränarstatus/relation med människor: Litar inte på att tränare är tillräckligt starka för att tillgodo se hennes styrka
Personlighet: Hon är stark älskar att träna och har ett sinne för humor
Styrkor: Hon smyger sig på sina offer
Svagheter: Hon har inget tålamod

Bakgrund: Som sagt så hade hon en tränare men bröt sig ur sin pokeboll när hon tyckte att tränaren var för svag
Familj: Har inget minne av sin familj

Skapad för ett specifikt rollspel: Inte än så länge
Status: Aktiv

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
2017-05-26 18:58
#16

#15 Din Snivy har inget smeknamn? 🙂

Sen såg jag för övrigt att båda dina karaktärer saknar Status i sin biografi. Du verkar ha missat den punkten. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-05-26 19:11
#17

#16 jag satte dit smeknamnet i efterhand

FörEeveen Ginny är Statusen: Aktiv

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
2017-05-26 20:57
#18

#17 Okej, kanon! 👍

Härligt att se dina karaktärer i tråden. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Blue_Lugia]
2017-05-26 20:58
#19

Har vi några restriktioner när det gäller karaktärer? Som ej utvecklade eller inga legendariska? Bara så alla vet tänker jag. :)

Mitchika
2017-05-26 21:06
#20

#19 Alltså, det är väl inga restriktioner gällande karaktärer på det viset. 🙂

Däremot så kan det finnas restriktioner i rollspel. Vissa rollspel (ganska många, misstänker jag) tillåter inte legendarer just för att dessa är så pass starka och besitter förmågor som gör alla eventuella hinder och utmaningar lekande lätta och tar bort det roliga. 

Andra rollspel kan ha restriktioner som icke utvecklade Pokémon och annat. Sånt kan vara bra att ha i åtanke om man vill att ens karaktär ska kunna vara flexibel. 

Kom ihåg att alla som startar ett rollspel här på sajten bestämmer reglerna över sitt rollspel, så länge som dom inte bryter mot sajtens regler, iFokus' regler och sajtens rollspelsregler. Det sistnämnda kan behöva en liten uppdatering, så det ska jag se över. Glad

Så ni kan skapa vilka karaktärer ni vill och i vilken form som helst! 😃

Karaktärernas biografi kan även uppdateras om din karaktär utvecklas under ett rollspels gång, så länge ni skriver det i den här tråden så jag får information om det. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
LottaV
2017-05-26 22:48
#21

Smeknamn: Är inte döpt än

Art: Spheal
Ålder: Nykläckt

Typ: Is/Vatten
Vild: Har en Matte eller tränare

Födelseplats: I tränarens sovsäck

Tränarstatus/relation med människor:  Vet inget annat en hur det är att vara fångad pokemon

Personlighet: Klumpig, Blyg
Styrkor: Kan Aqua Ring, Rollout, Power Snow
Svagheter: rätt klumpig och när han ska ta sig fram så slutar det med att han använder movet Rollout

Bakgrund: Det finns inte så mycket bakgrund om honom då han är nyknäkt
Familj: Hans Tränare och hennes föräldrar
Skapad för ett specifikt rollspel: Inte i nu läget
Status: Aktiv

Jag var bara tvungen att skapa en som var alldeles nykläckt och inte hade så mycket bakgrund😃

Ett gott skratt förlänger livet

[Blue_Lugia]
2017-05-27 00:41
#22

Jag lägger gärna in en "gammal" karaktär som jag använt i ett tidigare rollspel här på sajten, då jag tyckte så mycket om henne! ^^ Det blev lite fel på punkterna, men det kanske inte gör något? Smekamn: Angel Art: Snivy Ålder: Unge Typ: Grass Vild: Vild Födelseplats: Uppfödd hos människor. Bakgrund: Angel valdes som första pokemon på dennes resa. Angels bästa vän var en Treecko. En dag hittade tränaren en Everstone och gav den till Angel utan att veta vad det var för något. Treecko blev starkare, och till slut var han en kraftfull Sceptile. Men Angel hade inte förmågan att uyvecklas pga sin Everstone. Tränaren tröttnade därför på Angel och släppte ut henne i naturen…. Angel bär på en sorg från detta som hon gärna döljer bakom en tuff yta, och litar inte på pokemon eller människor. Personlighet: Kylig och lite misstänksam. Styrkor: Väldigt omtänksam innerst inne. Svagheter: Släpper helst inte in någon på livet. Tränarstatus/Relation med människor: Angel hade en tränare, men har levt i det vilda sen hon blev utsläppt. Familj: Ingen familj Skapad för specifikt rollspel: Ja, http://pokemon.ifokus.se/discussions/52222f25ce12c43fe7000675-i-viridian-forest-rollspel?discussions-1 Status: Inaktiv för tillfället. ( Angel valde tillslut att lämna gruppen av pokemon hon mötte i rollspelet för att istället ge sig iväg och leta efter sin tränare igen)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
LottaV
2017-05-27 16:07
#25

Smeknamn: Leo
Art: Cosmog

Typ: Psychic/

Ålder: Nykläckt
Vild: Vild

Födelseplats: I en övergiven väska i en gränd

Tränarstatus/relation med människor: Har bara sätt människor när de rusat förbi min väska
Personlighet: Jag är nyfiken av mig och vill se så mycket av värden som jag bara kan

Styrkor: Jag vill lära så mycket som jag kan

Svagheter: Jag är en av de svagaste pokémon ja jag är faktiskt svagare än en Magikarp 

Bakgrund: Jag håller mig gömd för att undvika Pokémontränare som vill fånga legendariska Pokémon eller halvlegendariska Pokémon

Familj: Har bara en god pokémon vän som kommer med mat till mig då och då

Skapad för ett specifikt rollspel: Inte just nu
Status: Aktiv

Jag hoppas att det här går bra😇

Ett gott skratt förlänger livet

DogeLove
2017-06-02 20:01
#26

Namn: Enya Art: Eevee Typ: Normal Ålder: Unge Vild: Bor på Pokemon-hem (som hund hem/ katt hem fast med pokemon) Födelseplats: Hos grossister Tränarstatus/relation med människor: Hon har en bra relation med människor då hon levt i fångenskap hela livet trots en dålig start i livet. Personlighet: Trogen, kan göra allt för den hon gillar mest. Är mer keldjur än pokémon. Är rädd för andra pokémon. Hatar ensamhet. Måste ha en människa att ta hand om för att må bra. Styrkor: Kan viga sitt liv för att hjälpa dom hon håller kär. Svagheter: Kan inga attacker förutom protekt då hon helt enkelt inte har haft någon anledning att lära sig dom. Är livrädd för andra pokémon och i pokémon hemmet måste hon bo i ett eget rum utan några andra pokémon. Bakgrund: Föddes hos grossister tillsammans med sina syskon där det fanns tusentals med andra pokémon hon bodde i en liten liten bur. Det blev ofta olyckor tillexempel med en cyndaquil som satt eld på en blomma i rummet hon bode i massor av pokémon som var stressade och gjorde ljud som skrämde skiten ur Enya det var ungefär här hennes pokémon rädsla började. När hon var några veckor gammal hamnade hon i en liten bur i en lastbil och hon hamnade sedan i en pokémon affär. Till pokémon affären kom det massor av nyblivna pokémon tränare som ville ha en stark pokémon att slås med Enya ville dok ingen ha då hon var en väldigt liten Eevee som inte var särskilt stark och livrädd för både pokémon och pokémon strider. Men tillslut kom det en mycket gammal man o 80-års åldern och köpte henne. Mannen blev snart allt som betyde något för Enya hon följde med honom överallt och behövde alldrig vara i någon Poke-ball. Tillslut blev han allvarligt sjuk och även om hon gjorde allt för att rädda honom så dog han. Hon hamnade snart på pokémon hemmet och där är hon nu. Skapad för ett specifikt rollspel: Ja fast inte just nu Status: Oaktiv

LottaV
2017-12-17 00:15
#27

Smeknamn: Alex

Art: _Poipole
_

Ålder: Tonåring (ca lv25)

Typ: Poison (Gift typ)

Vild: Ja det är hän

Födelseplats: I Ultra Beasts värden

Tränarstatus/relation med människor: Vet inte vad en människa är då hän levt hela sitt liv i Ultra Beasts värden**
Personlighet: Älskar att träna
Styrkor: **Acid,Growl,Helping Hand,Peck,Fury Attack,Venoshock,Charm,Venom Drench

Svagheter: Vet inget om människornas värd

Bakgrund: _Hän har levt hela sitt liv i Ultra Beasts värden
_

Familj: Poipole lever i grupper på runt tjugo och trettio stycken men ingen vet vem som är ens föräldrar för när man väl knäcks så har de vuxna individerna glömt vem som lagt vilket ägg

Skapad för ett specifikt rollspel: Nej**
Status: **Aktiv

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
[Blue_Lugia]
2017-12-23 18:05
#28

Är Poipole en fakemon eller någon ny pokemon jag missat?

[Akiraka]
2017-12-23 18:13
#29

Poipole är en ny Pokemon ja men jag vet inte mycket om den.

Den har 2 former

[Blue_Lugia]
2017-12-23 18:32
#30

#29 Aha, den får jag ta och kolla upp. :)

molam
2017-12-24 09:56
#31

Nej, den har 2 steg =) ett första steg och ett andra steg, utvecklas på Level =) är en ultra beast

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Mitchika
2017-12-24 10:19
#32

#31 Utvecklas den inte i samband med att den lär sig någon attack? Level up med någon attack, tyckte jag att jag läste om. Jag kan ha fel, dock! Den är så ny för mig. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2017-12-24 11:22
#33

Lär man den dragon pulse så utvecklas den.

Upp till toppen
Annons: